Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Als je de zichtbodem meebesteld, krijg je dan de originele deksel er gewoon bij?

Wel allemaal stemgeld betalen!

4 likes

Uiteraard! Het is dus of een engraving van het vliegtuig of een tabel gravering, en optioneel een extra doorkijkbodem.

Gr, HJR

2 likes

Denk dat het de topgrade en zichtbodem gaat worden als optie als het allemaal doorgaat… Mesh is niet echt mijn ding.

1 like

Top! Hoopte daar al op.

1 like

Inderdaad , De Stowa zou ik graag als full option willen hebben ,
Top grade ETA , zicht bodem en mesh band , Blue sunburst , limited , No date , perfecte maat.
Dan heb je voor krap 1K een horloge waarvan ik nu al ga kwijlen.
Hoe kan het toch dat er zo weinig stemmen zijn voor de Stowa! kom op jongens stemmen!

Mochten er 50 stemmen binnen komen voor de Stowa , kunnen er dan niet gewoon 2 HFLE’s komen?
Dit lijkt me de enige mogelijkheid om dit jaar de Stowa te realiseren.

PayPal staat open maar ik twijfel … heeft het wel zin om te stemmen nog op Stowa?

5 likes

Natuurlijk heeft het zin! Niet in de laatste plaats omdat je anders toch gewoon je geld terugkrijgt.

Als je de Stowa wilt, moet je gewoon stemmen. Simple as that :slight_smile:

7 likes

Ik ben zelf bang van niet, maar ook bij mij kriebelt het.

Gewoon een lastig overgangsjaar door de indeling in twee prijsklassen die dit jaar mee mochten doen.

Misschien zijn de verantwoordelijke heren genegen - juist omdat het een overgangsjaar betreft met twee prijsmaxima - om 2017 als uitzonderingsjaar te betitelen en derhalve voor 2017 twee Limiteds toe te staan ??

En daarna pas om en om. ?

Ik denk toch dat het exact is wat je zegt, zoals je hem wil kost ie bijna 1K.

Als ik mijn meistersinger vorige week niet had gekocht, had ik de Stowa ook gedaan. Het is voor mij om een 2e stem uit te brengen dus wel 'n centenkwestie. Andere optie is m’n Neo weer verkopen, maar dat doe ik niet voordat ik 100% zeker weet dat de Stowa doorgaat. (Eventueel als 2e limited, of onder 'n andere naam.)

1 like

Of gewoon dit jaar goedkoper, volgende keer duurder?

1 like

Ik vind het een enorm mooie klok, alleen voor mij teveel geld, toch zou ik het super vinden als jullie de 50 stemmen wel haalde en er een limited uit zou komen, wellicht geen HFLE maar stowa is bereid er 50 te produceren dus dan kan de initiatief nemer toch gewoon een limited uitbrengen, dan maar niet onder het HFLE noemertje…

3 likes

Omdat een goedkoper horloge toch wat gemakkelijker instapt, en de EMG een erg leuke klok is voor het geld. Neemt niet weg dat dit een erg strakke prijs is voor een limited van dit merk en met deze specs. Ik denk dat deze bijvoorbeeld op WUS best hard zou gaan. Zeker als je ziet hoe gewild de watchtime flieger was en is.

Tenslotte was het ongelukkig dat ik perfecte plaatjes door omstandigheden niet direct bij mijn eerste post kon invoegen. Te meer daar ik dit voorstel voor de rest midden Juli al klaar had liggen, waarop daarna de deadline werd gezet op Augustus.

gr, HJR

3 likes

Ja, als iedereen die zo dacht gewoon stemgeld zou betalen en die stemmen worden geteld, dan komen we er misschien gewoon.
Dus gewoon doen, zou ik zeggen :slight_smile:

2 likes

Als hier uitsluitsel over kan komen boek ik gelijk over voor de Stowa.
Ik denk echt dat er veel Stowa stemmers aan het afwachten zijn , omdat het weinig zin lijkt te hebben.
Zo ook ik dus.

Zodra er vermeld wordt dat bij 50 stemmen de Stowa gewoon door gaat als 2de HF limited , dan gaat het stemmen regenen!

6 likes

Dit dus. :wink:

3 likes

Dan kun je net zo goed nu gewoon stemmen… Als het niet doorgaat krijg je het netjes terug, dus ik zie het nadeel niet echt.

gr, HJR

9 likes

Tuurlijk! Niet goed = geld terug! :wink:

Heb ik ook gedaan; ik heb zowel op de EMG als de Stowa gestemd.

1 like

Stemmen mensen, ontzettend gaaf geworden, goed idee ook dat logo in oranje :wink:

5 likes

We kunnen er ook gewoon een inkoopactie van maken.

3 likes