Zo ‘gewoon’ is dat ook weer niet.
dus die is nu bij de concurrent wezen tanken
Jaah jongens , pfjieuww peer pressure
Geld is overgeboekt voor de Stowa!
Last van de groepsdruk?
Neuh , meer van een razend populaire Panda van een forum boefje…
PS : Mocht er een 2de HFLE toegestaan worden , wie maakt hier de beslissende keuze in?
@GhentWatch
@Vigorelli
2 Limiteds sowieso niet. Maar ik zie duidelijk dat er een probleempje zit in de regels in mijn ogen.
Ik denk dat ik eens ga propageren om ipv maxima een wisseljaar van 0-500 en een jaar van 500-750 in te stellen. En te switchen van volgorde dat volgend jaar de duurdere kant is.
Dan kan het volgend jaar makkelijk de Stowa worden ( een voorstel wat ik erg genegen ben)
Veel liefhebbers voor deze prachtige Stowa als je de reacties bekijkt. Dus, stemmen mensen! Mijn stem heb je al, dus daar is geen winst meer mee te halen. Hoop dat deze er komt al dan niet als hfle.
Dat andere (max bedrag) is al geregeld, ik denk dat het idd alleen om de switch gaat. Dus 2018 max 750 ipv 500.
Alleen wat hij bedoelt, is dat de prijsklasse volgend jaar 500 - 750 wordt.
Want een goedkopere wint makkelijker tov de duurdere.
bingo
Ik ben de enige stemmer op de Panda momenteel, of mijn stem zin heeft lijkt me duidelijk maar sta er nogsteeds achter, het kost uiteindelijk niks en de uitslag weet je niet van te voren.
De Stowa begint wel steeds meer te groeien, als ik meer zicht heb op mijn inkomsten ga ik denk ook hierop stemmen.
Het probleem is dan dat je wellicht een EMG krijgt die €500,- is om mee te kunnen doen terwijl die ongeveer voor de helft van de prijs te maken is… (even een extreem voorbeeld genomen…)
Inderdaad, gewoon stemmen! Niet die achterbuurt mentaliteit dat je stem toch geen invloed heeft, dit is de kans van je leven om daadwerkelijk eens het verschil te maken!
Ja !
En waarschijnlijk ben ik ook nog een gehaktstaaf en een pakke caballero zonder filter misgelopen …
daar gaat mijn zichtbodem !
Normaliter is dat verhinderd door de regel dat een HFLE niet meer mag kosten dan een standaard horloge van dat type
Dat is dus precies wat ik bedoel, wat er dit jaar is gebeurt.
Vandaar mijn pleidooi voor twee limiteds, in dit uitzonderlijke geval.
Dit jaar kan niemand er wat aan doen, gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Maar goed, ik houd er mee op, het is een behoorlijke gordiaanse knoop die moet worden doorgehakt.
En je zou het hele tijdspad moeten inventariseren hoe alles tot stand is gekomen.
Ik ga dat niet doen, enige dat ik nog wil meegeven dat het altijd lastig is als de regels tijdens de wedstrijd worden veranderd en daar lijkt het hier op.
No offence verder, ieder doet zijn stinkende best voor een mooie HFLE.
Maar lees ik het nou goed dat de standaard versie 660 kost en de limited 680? Dan is daar niet aan voldaan? Toch?
Zonder de extra’s. Dan is ie af fabriek duurder
De Ikarus met geblauwde wijzers is 710,-. Zonder solide caseback, graveringen, blauwe plaat en kleuraccenten.
Las gister trouwens dat dit voorstel volgens jou vanaf het begin was gedoemd te mislukken, waarom eigenlijk?
gr, HJR