Volgende limited in Januari 2018 doen. Dan hoeven de Stowa-ers niet zo lang te wachten.
Ja, dat is waar, had ik ven geen rekening mee gehouden. Dan lijkt het me een goed plan.
Ander plan zou kunnen zijn dat je het ene jaar doet met vrije ontwerpen zoals dit jaar en het andere jaar met een HF werkgroep werkt…
Een eenmalige uitzondering voor 2 HFLE’s moet toch kunnen?
De uitzondering bevestigd de regel uiteindelijk.
En wat voor kwaad kan het? meer blije mensen met meer horloges!
Meer blije mensen met meer horloges, wow dat is de enige regel die we nodig hebben
Januari is ook 'n goed idee. Dan doe ik zeker mee met de Stowa op Mesh met Top ETA.
Dat zou leuk zijn, maar vraag me af hoe haalbaar dat is. Gewoon één officiele HFLE voor één jaar is natuurlijk geen rare regel. Januari zou een goed idee zijn, dan zouden de horloges ook een keer op tijd in het jaar geleverd worden. Maar goed dan krijg je de vraag of andere voorstellen dan wel genoeg tijd krijgen voor het jaar 2018.
Voor nu gewoon stemmen dus.

gr, HJR
Gewoon @25tien tot winnaar uitroepen en dat de HFLE2017 noemen.
Noemen we de Stowa dit jaar gewoon de HJRLE
Dat zoekt de rest maar uit dan
…
Dit.
En dit.
Ik zit nu op de camping voorlopig, maar ik ga ook nog mijn stem uitbrengen op de Stowa. Volgende week de centjes overmaken:-)
Gewoon, om alvast stevig voor te sorteren voor volgend jaar!
Uit de oude doos. Ik heb ooit aan 2 Stowa LE’s meegedaan. Èen heb ik 3 jaar moeten wachten, de andere was een race tegen de tijd. Laten we hopen op volgend jaar
Omdat ik het gevoel kreeg dat het alle kanten op ging in dat topic en ik leiderschap miste. Maar complimenten voor het mooie voorstel dat er nu ligt. Je hebt mij mooi voor de gek gehouden
, aangezien dit voorstel dus als eerste af was.
Ik zit (zat) er in zoals velen hier: ben erg onder de indruk van de Stowa en is eigenlijk precies het (nieuwe) horloge dat ik op dit moment zoek. Maar heb (had) het idee dat het geen zin heeft om te stemmen omdat het al n gelopen race lijkt.
Is natuurlijk grote onzin dus ik ga morgen gewoon stemmen op de Stowa. Als alle twijfelaars dat nou doen dan kan het nog spannend worden of is er wellicht wat anders mogelijk
Zonder stemmen nooit een meerderheid…
Mijn stem is ook gegaan naar de Stowa
Vergeet aub niemand dat het gaat om betaalde stemmen.
Zit er allebei niet in gezien de zojuist door Jur geposte definitieve LE regels. Volgend jaar max €500 en pas medio augustus stemming.
Als eerste weet ik niet zeker, de Panda en EMG waren ook een heel eind volgens mij. Maar ik heb afgelopen weken bijna niets meer gewijzigd aan het idee. De indruk van chaos begrijp ik ook wel, gezien ik iedereen zijn zegje liet doen en pas daarna echt concreet werd. Maar thanks!
gr, HJR
Denk niet zozeer dat het aantal stemmers in je voorstel zit datbis gedegen. Maar meer in het feit dat de EMG een aantal kenmerken heeft die de grootste gemene deler van de forumleden aanspreekt
Strikt genomen heeft Jur dar in feite de regels voor HFLE 2017 ge(her)post, niet voor 2018. Ik zie onderhandelruimte om te switchen, zeker nu we in een ‘duur’ jaar voor een ‘goedkoop’ horloge lijken te kiezen.
Of ja, onderhandelen is niet het juiste woord. Smeken, bedoel ik