STOWA Only!

Volgens mij was jouw NA van de Stowa de aanleiding dat ik me wat meer ben gaan verdiepen in fliegers.

1 like

Het merk dat best wat meer aandacht mag krijgen :wink:

9 likes

Heb mijn Stowa verkocht maar ben het helemaal eens. :+1:

1 like

Oh ja,die heb ik ook nog!!

4 likes

Vanaf midden 2019 leverbaar: Partitio KS.
Met 41 mm kast met Unitas 6498 met Schraubenunruhe und Schwanenhalsfeinregulierung
Wijzerplaat en wijzers met Superluminova afgewerkt.

6 likes

Zwarte plaat en 39mm was een instant buy geweest.

Hou toch meer van de partitio met centrale secondewijzer hoewel deze kastvorm mooier is.
Deze kastvorm + centrale secondewijzer = :heart_eyes:

Indien nog niet gedeeldā€¦Vanaf donderdag lichte prijsverhoging (3-6%)

Is er iemand die deze toevallig kwijt wil?

besteld en binnen een week ontvangen, mijn Stowa Flieger Klassik Sport. SuperhorlogešŸ‘

8 likes

Stowa maakt inderdaad mooie horloges en een goede kwaliteit. :+1: Veel plezier ermee!

1 like

Hierbij nog een wrist shot bij daglicht.

7 likes

Dit prachtige merk weer even onder de aandacht :sunglasses:

7 likes

Leuk, ik kan meedoen, met een originele Stowa

7 likes

Nais, voor mij is er een Flieger onderweg tbv dagelijks horloge ;-).

3 likes

Ik gooi hem er hier ook nog maar eens in.
Iemand een idee waar deze nog te krijgen is?

Prachtig al die fliegers :heart_eyes:

Misschien moet ik ook hier mā€™n geluk beproeven: is er toevallig iemand die een Ikarus heeft met 't oude logo, en daar vanaf wil?

1 like

Grijp je kans.
20% korting.

https://www.stowa.de/en/special+offer+watches/?utm_source=CleverReach&utm_medium=email&utm_campaign=Newsletter_Aktionsuhren_20190620_EN&utm_content=Mailing_13401885

3 likes

Kijk, hier worden we blij van!

Ik wil toch graag een lans breken voor Stowa. Ik heb sinds een half jaar een Stowa Flieger 40 mm handopwinder. Ondanks de eenvoud van het horloge, raak ik er maar niet op uitgekeken. De afwerking van de kast is mijn inziens prachtig. Ik vermoed dat het eraan ligt dat ze een hooggepolijste kast met een zeer fijne korrel schuren. Ook van de wijzerplaat en wijzers spat in levende lijve de kwaliteit af. Ik heb zelf altijd een sterke voorkeur voor de originele banden en de Stowa banden hebben (voor mij) de perfecte kleur ā€˜vintage bruinā€™. Ik vind de donker bruine banden van bijvoorbeeld Laco net wat oudbollig overkomen.

Eigenlijk ben ik zo tevreden met mijn Flieger dat ik de afgelopen maanden geen andere aankoop overwogen hebā€¦Tot het moment dat er gisteren een mail van Stowa over de ā€˜Aktionsuhrenā€™ in mijn inbox terecht kwam. Mijn favoriete Flieger, de ETA Unitas variant met ā€˜kleine Sekundeā€™ (die ik eigenlijk net wat te duur vond), was gisteren opeens een stuk gunstiger geprijsd. Deze is dus onderweg :grimacing: Ik ben zelf wel erg benieuwd hoe deze staat om mijn pols.

15 likes