STOWA Only!

Toch nog een kleine update.

Na melding per mail aan Stowa dat ik het horloge retour wilde sturen zeer vriendelijk en professioneel geholpen, met steeds heel snelle reply op mijn mails en vragen.

Horloge vorige week donderdag dan teruggestuurd (zij hebben zelf voor het verzendlabel voor de retour gezorgd).Vrijdag reeds aangekomen - dit gisteren bevestigd gekregen.
Vandaag aankoopbedrag minus kosten van retour teruggekregen.

Van deze service kunnen andere merken nog iets leren :+1:

12 likes

Zoā€¦dat is idd zeer goed verzorgd allemaal. Gewoon zoals het hoort natuurlijk, maar zoals je terecht opmerktā€¦daar kunnen andere merken een puntje aan zuigen.

:+1:

1 like

Hier dezelfde ervaring, echt een top service en communicatie daar.
Jammer dat je er geen klik mee hebt, mij bevalt die heel goed.

1 like

Het B-Uhr komt precies veel minder vaak voor, zonde!

Het is weer tijd om de Stowa Adventskalender te volgen :grin:
15% korting op demomodellen,tot 24 december elke dag een nieuwe aanbieding.

5 likes

Bedankt voor het delen!

Ik zat al tijdje op kortingsactie te wachten en heb direct de Stowa Klassik 40mm met logo gekocht.
Ik dacht dmv de nieuwsbrief wel op de hoogte te worden gebracht van speciale acties, maar nog niks gezien.

3 likes

Zag het toevallig,mooi dat je er 1 hebt kunnen bemachtigen.

Dank voor de tip Paul :+1:

1 like

Cool! Waar vind ik die aktie?
Zit al een poosje te gluren naar de Antea
Thanks

Antea is nu in de aanbieding,this is your lucky day :grinning:

https://www.stowa.de/Adventskalender/

1 like

En binnen 5 dagen in huis!

13 likes

Mooi! Geniet er van!

Mooi hoor,de handwinders zijn sowieso de mooiste :+1:t2:
Ook nog topgrade toch?

Bruin staat toch ook wel cool!:sunglasses:
Had mijne gelijk op een zwarte laten zetten, maar binnenkort toch op zoek naar een bruine ā€œvintageā€ band.

Ik heb er ook een zwarte band bij gekocht en een deployment buckle. Dus ik kan nog wat afwisselen. Mooie actie zo met die 15% korting!

Euh ā€¦ geen idee. Volgens mij niet. 2804-02 uurwerk. Ziet er mooi uit. Maar of het de topgrade is weet ik niet. Hoe zou ik dat kunnen zien?

Ik heb er trouwens mooi Stowa boek bij gekregen. Die had ik al. Kan ik daar iemand blij mee maken tegen verzendkosten?

1 like

Dit staat op de site;
Die zum Verkauf angebotene Uhren haben das Top Uhrwerk verbaut!

Betaal je normaal ā‚¬150,- extra voor
Volgend mij is het ook zo dat je automatisch een topgrade uurwerk krijgt als je voor Handaufzug kiest bij de ā€œnormaleā€ verkoop.

Goede deal dus

1 like

Volgende keer maar ff een combi foto, stowa flieger in de Duitse traumaheli :sunglasses:

3 likes

Zolang je maar voorin zit en niet achterin ligtā€¦ :wink:

2 likes

Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt. Deze is onderwegā€¦

16 likes

Goede keuze :wink:

4 likes