STOWA Only!

Effe wachten tot de decembermaand.
Dan is het altijd adventverkoop met iedere dag wat moois in d’aanbieding.
En soms hele mooie stukken met leuke korting.
Destijds zo aan mijn Stowa Chrono gekomen.

2 likes

Prachtig horloge inderdaad :heart_eyes:

1 like

Word wachten tot volgend jaar :sleepy: niet geweten dat ze dat hadden.

Abonnement op de nieuwsbrief nemen en je bent de eerste :sunglasses:

3 likes

Doe ik ook ff nu.
Maar mag de pret niet drukken :sunglasses:.
Even blij met mn incoming NA.

Toolduiker met butsen :facepunch:

gr, HJR

12 likes

Ik wil een Flieger Klassik. De variant die wilde was om 11u al uitverkocht. Nieuwsbrief kwam iets na 9u binnen. Je moet er dus snel bij zijn!

Mooi. Nooit gezien

1 like

Weet iemand hoe het zit na de bestelling, krijg je ondertussen een update of pas wanneer het pakket verzonden is?
En komen de levertijden die vermeld zijn aardig overeen met de reële levertijd?

Stowa Antea Limited Edition mechanische horloge (nieuw)
€ 950,00

Zie je ook niet vaak op MP voorbij komen

https://www.stowa.de/Flieger+Verus+black+forest+limited.htm?utm_source=watchtime.net&utm_medium=email&utm_campaign=Newsletter_watchtime.net_20181013

Dat weten we dan toch ruim voordat het uitverkocht is. :wink:fliegeruhr_verus_black_limited-stowa-1300

1 like

Repost;

Weet iemand hoe het zit na de bestelling, krijg je ondertussen een update of pas wanneer het pakket verzonden is?
En komen de levertijden die vermeld zijn aardig overeen met de reële levertijd?
Ik lees vooral oudere berichten dat het soms maanden kan duren, maar specifiek bij mijn bestelling stond 3 weken.

Vanmiddag even met de camera in de weer geweest…en om de verschrikkelijke veelzijdigheid van dit horloge maar eens aan te tonen: ploaties! Veel ploaties!

19 likes

The struggle is real, nog 2 weken wachten :sweat::pensive:

1 like

Even een crosspost:


Vandaag de keuze gemaakt om mijn zwart-groene Seatime de deur uit te doen. Tegen alle adviezen in zo ongeveer :wink: Maar mijn blauwe met bronzen bezel staat zo goed, dat ik besloten heb deze te houden…

9 likes

Couldn’t agree more :wink: De bronzen bezel is wel weer een aparte verschijning :+1:

Stowa flieger 36mm

12 likes

Kom er maar in @Davy91 :+1:

1 like

Ik mag nu ook😎

8 likes

Sinds vorige week vrijdag mijn eerste Stowa … niets mis mee met dit horloge maar na eerder een IWC Pilot Mark XVIII gehad te hebben is deze flieger het toch net niet (de wow-factor ontbreekt een beetje).

Versta me niet verkeerd, voor het geld is het héél veel horloge (al is Steinhart dat eigenlijk nog wel meer … maar Stowa heeft dan weer meer heritage) … en IWC is geen 4x beter (wel 4x duurder) … maar de klik is er gewoon niet …

Gaat dus morgen retour richting Stowa … :disappointed_relieved:

2 likes