STOWA Only!

Zojuist een pakketje uit Duitsland ontvangen :tada:

19 likes

Nice! Veel plezier ermee.:+1:

1 like

Leuk! Have fun, mooi ding!

1 like

Blijft een klassieker deze :slight_smile: geniet ervan!

1 like

In de prijscategorie voor horloges rond de 1000 euro maken de duitse bedrijven Sinn en Stowa prachtige horloges. Vooral de afwerking is in mijn optiek subliem; mooie gepolijste kasten, saffierglas (ontspiegeld bij sommige Sinn-modellen), open kast waardoor je de mooie finishing van het uurwerk ziet. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

1 like

Bedankt alle drie, gaat zeker goedkomen :+1:

Ik zit al weken te kijken naar de Flieger TO2, maar voor die prijs en dat formaat van uurwerk valt me dat ETA 2824-2 loopwerkje wat tegen. Voor 300€ minder een Sinn 556A, of voor 200€ meer een 856 met SW300 caliber. Ik kom er niet uit.

Correctie op mijn eigen bericht; de TO2 heeft een ETA 2824-2 ’Top version’ , dat verklaart mee de prijs natuurlijk.

1 like

Zou de TO2 zeker aanraden, maar ben bevooroordeeld. :grin: Zit inderdaad een topgrade ETA 2824-2 uurwerk in. Heb de mijne nu op een Hirsch assolutamente gezet. Probeer wel een leuke occasion te scoren want je raakt hem niet makkelijk kwijt als je er weer vanaf zou willen.





Succes met je keuze! :+1:

3 likes

Mooie foto’s en heel geslaagde strap. Ondertussen is het me wel duidelijk denk ik. De TO2 blijft een topper, maar ik vrees dat de dikte een showstopper gaat worden. De nieuwe Sinn 836 is bijna een identieke kopie, maar 2mm dunner. Kost wel wat natuurlijk.

1 like

Sinn is never a sin! :wink: Goede keuze lijkt mij.

1 like

Haveston bandje erbij gekocht, is wat prettiger in de sportschool :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Mooie aktie bij Stowa; sla je slag; veel voor weinig:
https://www.stowa.de/Sonderuhren+gutschein/
Aktionsuhren 2018 im Rahmen der Inventur.

1 like

Al veel ‘ausverkauft’. :confused:

Ach…jammer zeg, deze had ik best willen doen…

4 likes

Ik baal nu echt, Maandag nog €1380 betaald.
Maar wat is nu een “aktion uhr”?
Uitverkocht in de aanbieding maar ze zijn nog wel leverbaar voor de volle mep.

Een oude voorraad misschien?

Gewoon even een mailtje sturen. Zijn daar over het algemeen niet de moeilijkste is mijn ervaring.

1 like

Horloges die tentoongesteld zijn op beurzen etc.

Of course STOWA attends during the year several exhibitions and fairs. But occasionally customers who ordered for example the wrong watch size change their new watch against another model. All these watches are several months old and - unworn !- and always provided with new straps. A full 2-year warranty is of course included. If a watch has besides slightest micro scratches anything else this will of course be described in detail. Our watches, which we will sell for example in our STOWA advent calendar are extremely popular worldwide and usually sold out quickly. If you order a special watch, one thing is sure: our collection- and exhibition watches are always highly demanded and sold out very fast! Word has spread, that these are absolutely great and fair offers.

gr, HJR

1 like

Thanks! Eigenlijk nieuw dus maar ook weer niet.
Vind het persoonlijk fijn om van iets de eerste eigenaar te zijn, dan weet je zeker dat er geen haarlijntjes opzitten.
Maar misschien wel interessant voor in de toekomst. :smile: