STOWA Only!

1 like

Net z’n opvolger aangeschaft, de Stowa mag dus weg. Wat zou een reële prijs zijn volgens jou?

Je hebt ‘m voor €450,- te koop staan zag ik,dat is een nette prijs,als deze van mij was wilde ik er €600,- voor hebben.

Klopt, op MP gezet. Thx.

Geen haast mee verder, begin volgende week komt de opvolger, kan me zo voorstellen dat de Stowa dan nog minder draagtijd krijgt.

En iemand gelukkig gemaakt met m’n Stowa. Was een mooi ding, maar mocht vertrekken.

Aanbiedingen bij Stowa!

https://32082.seu.cleverreach.com/c/43174419/40534c4242ca8-qtriox

3 likes

Aangezien dit topic dood is, wil er vast wel iemand van zijn Klassik 40 handaufzug af :nerd_face:

3 likes

Vanaf morgenochtend 01:00 uur start de Stowa adventskalender,tot kerstavond elke dag een aanbieding.
2 december om 02:00 uur
3 december om 03:00 uur enz.

1 like

Zo jammer dat ze geen 42mm Klassik Flieger hebben. :pensive:

Doe nou niet.

Vorig jaar waren de gewilde modellen al na 5 seconden weg. Hoop dit jaar leuke 40 mm vlieger te scoren :sweat_smile:

We dibsen 'm van elkaar. Ik wacht ook op een advent deal. Volgend jaar worden ze weer duurder.

Kan me de tijd nog herinneren dat je voor 800 euronen een nieuwe Klassik kocht. In 6 jaar tijd 500 euro duurder geworden :weary:

2 likes

Producten worden duurder, maar de korting wordt ook minder zo te zien. Een Verus met 100 ballen korting trek je ook geen volle zalen mee :expressionless:

Klopt,korting is nog wat zuinig,zijn vaak ook geen 100% nieuwe horloges maar demo modellen.
Je krijgt dan wel de topgrades maar toch…

Aan de andere kant is het wel een soort van kwaliteitskenmerk.

Volgens mij zijn dit wel nieuwe modellen hoor, bij de “gebraucht” sale was dat met demo modellen. Dan waren de prijzen zeker interessant met 50% kortingen. Alleen doen ze dat soort sales geloof ik niet meer. Wellicht is dit ervoor in de plaats gekomen.

Ohnehin… prijzen rijzen bij een Sinn of Damasko ook de pan uit.

Een Archimede met zelfde uurwerk en soms nog betere specs zijn wel behoorlijk scherper te krijgen.
Alleen vind ome @Zulu dat een paupermerk : ))

Ik zie mij ooit nog wel een Outdoor (blauw) kopen. Kek ding hoor.

1 like

Dit zegt Stowa er zelf over;

Diese Uhren sind aus den letzten Monaten und wurden nur auf Ausstellungen gezeigt. Zustand wie neu oder mit kleinsten Mikrokratzern. Neue Lederbänder. Volle 2-jährige Garantie!

Dus nagenoeg nieuw maar niet 100% nieuw

1 like

Mijn ervaring is dat het een beetje van beide is. Deels retouren of demo modellen (hoewel het aantal demo momenten de laatste twee jaar minimaal zal zijn geweest), maar zeker ook gewoon enkele ‘nieuwe’ exemplaren om wat extra omzet te genereren voor de kerst.

2 likes

Nee dat was Breitling. Persoonlijk vind ik het een leuk microbrand met prima designs die geprezen wordt door hun grundlichkeit en Ickler kasten.

Als ik dat wil, koop ik een Damasko.

Stowa heeft de heritage, een van de big five. Eerlijk merk. Dicht bij het origineel. Dezelfde bewezen grundlichkeit, maar made-in-China kasten. Het alternatief is IWC, Lange, Wempe of Laco. In geld en design komt Laco het dichtste bij maar zetten zich ook aan de onderkant van de markt met quartzen en funky designs.

Los van het design vind ik de merkbeleving belangijker. En die voel ik niet bij Archimede. Hoewel ik die outdoor ook al 20x overwogen heb :sweat_smile:

1 like

Heey, ik heb net een Aerospace he! Al is wel twijfel om hem alweer te flipperen, 43mm net iets aan de grote kant…

Kijk! de Flieger Classic 40 is nu met 15% korting.
Ook exact in uitvoering hoe ik het wil, Logo/no date automatic.

Alleen 935,00 euronen.
Twijfel twijfel :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Vandaag is je kans!

Edit: Oh je had het al gezien.

1 like

Dieser Artikel ist entweder ausverkauft oder der Artikel ist aktuell von einem Kunden im Warenkorb reserviert. Versuchen Sie es gerne zu einem späteren Zeitpunkt wieder, evt. ist der Artikel dann wieder bestellbar…

Oh hij is al niet meer leverbaar.
.
.
.
.
.
Want. Ik heb de laatste net besteld bitchess :star_struck: :partying_face:

7 likes