Strapcode duur geworden.. tips?

Leuke discussie nu mannen! Dank.

Ik zat te kijken naar een zwarte band, al lastiger en dan ook nog in 21 / 21,5mm (TUNA) .

2 likes

Mijn laatste Strapcode bestelling was ook een enorme tegenvaller wat de prijs betreft, een mesh van 91 dollar aangeklikt, bij de betaling was dat geworden: 91 dollar aankoop, 24 dollar BTW, 25 dollar verzendkosten en na drie weken een brief van Fedex om nog eens 25 euro te betalen die zij voorgeschoten hadden aan de douane.
Dus Strapcode is een hoofdstuk dat ik afgesloten heb.

3 likes

Dat had ik ook berekend… vandaar :rage:

ik heb net 3 watchbands bestelt bij ze , je moet het via amazon bestellen want dan betaal je geen verzendkosten en geen tax :slight_smile: .

ik hoop dat ik jullie hiermee kan helpen :smiley:

4 likes

Hopelijk ook geen douane kosten! :grimacing:

Dat moet dan wel binnen Europa zijn… Want voor alles buiten Europa moet je invoerrechten en BTW betalen en dat is grofweg 25% bovenop de aanschafprijs.

1 like

Ik haalde het eerst altijd via strapcode zelf , toen hoefde ik ook geen verzend en tax te betalen .

Ik heb het nu bestelt en zal een status uitbrengen om te zeggen of het via amazon ook nog zo kan :slightly_smiling_face:

1 like

Zeker geen geschroefde Bracelet?

Watermelon grapefruit peach
https://s.click.aliexpress.com/e/yHd62Tq

4 likes

Maak je geen illusies. Maar dat is niet te vergelijken met strapcode.
Strapcode banden hebben Solid endlinks. De schakels zijn geschroefd. En de sluitingen zijn veel beter.

1 like

Welke amazon is dit? USA? UK? Duitsland?

Bij Amerika garandeer ik je dat er kosten bij komen :wink:

Sorry, dit is echt niet te vergelijken met banden van Strapcode, ik herken enkele bandjes (die ook op Ebay worden aangeboden). Sommige zijn niet slecht voor het geld maar Strapcode (of eigenlijk Miltat) is het zeker NIET

4 likes

zoals ik al zei…

Ik schrok vorige week van de bijkomende kosten bij de Strapcode band… Voor mij een reden om de koop terplekke te annuleren. Jammer wel, want de banden zijn boven alle twijfel verheven als het gaat om kwaliteit.

1 like

Long Island Watches, als je mazzel hebt betaal je geen tax (als het er niet tussenuit wordt gehaald ter controle).

1 like

https://www.ebay.com/str/shoecare2628

1 like

Vandaag mijn bandjes geariveerd en heb geen rekening voor een tax dus via amazon werkt het prima jongens :+1:

3 likes

.com?

Ja via .com ja , als er toch nog een naheving komt dan zal ik het gelijk melden .
Stay tuned zou ik zeggen .

1 like

Ligt natuurlijk ook aan de totaalwaarde… Ben benieuwd, de keren dat er bij mij uit Amerika iets doorheen glipte is wel heel lang geleden :frowning_face: