Strapcode duur geworden.. tips?

Paar weken geleden 2 bandjes via Amazon ontvangen via FedEx, weekje later post van FedEx met factuur voor invoer/btw. Dermate laag maar meteen betaald valt het bij elkaar nog best mee

Voor een kwart van de prijs op de deurmat… de hexad ss.
Geduld en goed zoeken.


4 likes

Ome Ali?

Vertel dan waar je gevonden hebt… :wink:

Nee niet op Aliexpress, ik heb het over een echte Strapcode natuurlijk


Ik had al een eerder bericht geplaatst hier :wink:

Oftewel Ebay is your friend!!!

Via fictief adres in amerika kunt een adres aanmaken op …myus.com

//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net

al wat gevonden …???

neh…

plannetje in de ijskast. Ik was op zoek naar een zwarte band en dan ook nog eens voor 21,5mm…
(Lastige maat, niet via AMAZON te vinden…)

al naheffing gehad?

nope , ik heb niks binnen gehad :slight_smile: .
maar zou nog even een week wachten voor de zekerheid :smiley:

1 like

Zoek hetzelfde… zag dat 22mm wel past, maar met een grote pols is dat niet ideaal.

1 like

Waarom is een 22mm met een grote pols niet ideaal? Het verschil met een 21,5mm is toch maar minimaal?

Vind je ze nu op aliexpress? Zoja waar? Want ik zoek me te pletter op dat ding maar vind ze niet

1 like

Ik heb ze niet gevonden, en eeuwig blijven kopen om te proberen schiet niet op… en bij een hoop verkopers gevraagd welke dikte springbar er max in kan, en altijd het zelfde antwoord; 1.8mm…
En ik heb 2.5mm nodig

Ja, Strapcode is niet goedkoop, maar de kwaliteit is uitmuntend! Mijn ervaring is dat indien je iets besteld je het razendsnel thuis hebt, binnen een week. En ja, mijn ervaring is ook dat als je ze ‘gewoon’ een mail stuurt, je geen antwoord krijgt :rage: Niet ideaal, maar wat is dat wel? Ik lees hier wisselende ervaringen met Monsterwatches qua contact.Ik wilde enige tijd geleden een horloge bestellen en heb alle mogelijke manieren geprobeerd om hem te bereiken, maar kreeg geen enkele reactie. Mijn idee over de aanschaf van banden: kwaliteit staat voorop en als die top is dan gaat een band levenslang mee. Hoe vaak koop je een band? In mijn geval hooguit een of twee keer per jaar. Dan betaal ik liever de hoofdprijs met de zekerheid van mooi en kwaliteit, dan oeverloos het net af te struinen met een grote kans op allerlei haken, ogen, shitzooi en teleurstelling.

3 likes

Vroeg me af of de springbar van een Turtle en Monster (zie foto’s) ook 2.5mm is… en of dit altijd een fatbar is geweest.



@PeterPG
Klopt, maar ik heb ondertussen 3 banden nodig… voor dat geld heb ik ook een nieuwe Turtle, en dan wordt het lastig kiezen.

En - En is wel een optie… maar dan is het eigenlijk 3 banden en een Turtle tegenover een Turtle en een Samoerai.
Ik kan nog wel even doorgaan…

1 like

Ik snap je probleem, helaas wordt dat alleen maar groter, naarmate je meer banden nodig hebt wordt t risico op ongeregeldheden ook groter, balen. Wij moeten hopen op iemand die een goed en betrouwbaar adres vindt met betere prijzen dan strapcode… ik heb dat nog niet gevonden :smirk:

1 like

Op mijn Turtles zaten ‘standaard’ de fatbars met kraagjes. Een SRPA21 en een Ninja Turtle (SRPC49).

1 like

Ook fat bars in deze Orient ???