Uitvoerig contact gehad met de verkoper… de 2.5mm dikke springbars passen niet
Ondertussen zelf ook maar 1 band nodig… dus toch maar naar Strapcode
Uitvoerig contact gehad met de verkoper… de 2.5mm dikke springbars passen niet
Ondertussen zelf ook maar 1 band nodig… dus toch maar naar Strapcode
ik heb niks binnen gekregen dus het werkt dus wel , gewoon via amazon bestellen
//eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net
Oei… Dat is niet mals…
Oh… deze?
Zwart
21,5 : maar dit zal echt wel passen op een Tuna. Anders vijl je wat af, niemand die het ziet…
Geen invoerkosten, enkel wat verzendkosten.
Ik heb zelf genoeg 22mm banden voor op de Tuna en die zijn allemaal 22mm en onbewerkt.
ik was bij bestelling van een bracelet bij uncleseiko met een vergelijkbare prijs 22 euro aan invoerkosten kwijt.
weet je dan wel zeker of je een echte binnen krijgt?
Niet de meest geweldige feedback score
Voor diegene die twijfelen of een strapcode bracelet het waard is, heb zelf de Samurai Hexad bracelet en hij is fantastisch. Dit brengt echt het gehele horloge op een hoger niveau. Nadeel is wel dat je meteen het kwaliteitsverschil ziet tov de standaard bracelet, dat is echt een puntje voor Seiko om wat mee te doen.
Dank!!
Nu durf ik wel
We zien de foto’s graag tegemoet
Goede kwaliteit leveren ze!
Moet niet gekker worden ️
Vrijdag besteld , vandaag aangekomen € 0,— douane kosten .
En nog een echte strapcode ook
Rechtstreeks van Strapcode of via Amazon gekocht ?
Groeten.
Hier zie ik graag een linkje van voorbij komen
EBay toch?