Strapcode duur geworden.. tips?

http://www.ebaystores.com/Seiko-Prince-Seiko-Parts-SuperStore

2 likes

Ja gewoon EBay

Dank voor de link Hr Schouten :ok_hand:

EBay

Dus…

22mm past echt top!

5 likes

Ziet er goed uit!

1 like

Dank!

Maar weer een poging gedaan bij AE, voor een Super Engineer in 21.5mm… niet goedkoop, maar wel goedkoper…

Hoop dat het deze keer wel goed komt :pray:

Ik heb er 1 in het blauwe gedeelte staan voor een Turtle.
Koopje👌

Heb 21.5mm nodig, in het zwart…

Ook ik zoek me suf naar een adres waar ik een beetje fatsoenlijke banden kan bestellen voor de SKX007 en een SARB017 bij voorkeur van de kwaliteit Strapcode maar dan voor een ietwat vriendelijke prijs.
Ik wil best tussen den 70 a 80 euro neerleggen voor een kwalitatief mooie band maar als je daar ook nog eens shipping EN invoerkosten over mag lappen vind ik het een beetje te gortig worden.

Dus iemand nog concrete tips (want de “dan moet je goed zoeken” tip ken ik nu ondertussen wel :wink: )

[EDIT]
De eerder genoemde Ebay link werkt nog wel maar die meneer heeft niets meer in zijn shop helaas.

Voor de SKX is monsterwatches mooi geprijsd

1 like

Dank je dat was een beetje dom van me, dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken. :nerd_face:

Maar dan blijft de bicolor band voor de SARB017 waar Strapcode schaamteloos 158 dollar voor vraagt ook lonken, maar die prijs … pfffff

1 like

Ik zou gewoon een gezocht topic aanmaken, ik weet dat er een aantal op het forum deze band bezitten en ik kan me niet inbeelden dat niemand er afstand van zou nemen :joy:

:point_up_2:

:joy::joy::joy: Ik kan het me wel inbeelden.

This baby stays :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::+1::ok_hand:

3 likes

Aliexpres zou ik ver van weg blijven en al helemaal als het om horloges of horloge gerelateerde producten gaat :confounded:

Deze mevrouw gaat over de Sales afdeling.

Direct bestellen kan ook, maar vanaf 300stuks wordt de prijs pas intressant… :thinking: ik heb (nog) geen 300 horloges.
Wellicht een groupbuy :interrobang:

1 like