Strapcode Oyster voor de Alpinist

Vreemd, zo veel zijn er volgens mij nu ook weer niet van verkocht.

Maar na laatst de Jubilee te hebben gepresenteerd komt Strapcode nu met een Oyster voor de Alpinist.

Ze lezen vast mee op HF :wink:

8 likes

Whow de Alpinist ziet er meteen een héél stuk aantrekkelijker uit. Mooie band.

Ik hoopte even dat strapcode een solide jubilee voor de Sarb033 zou gaan maken.

2 likes

Dat dus

1 like

haha ik dacht precies hetzelfde

ze kunnen beter voor de SARB033/035 aan de slag, daar zijn er veel meer van in omloop

maar de Alpinist werkt aardig aan een cultstatus momenteel…

1 like

Zoals je waarschijnlijk weet worden de SARB033/035 standaard op een metalen band geleverd. Denk dat daar minder potentie voor ze in zit. Daarbij komt, die bracelets voor de SARB017 gaan als een tierelier, veel vraag naar!

Desalniettemin ben ik erg benieuwd wat de kwaliteit van dit beestje wordt, de prijs zit namelijk behoorlijk dicht tegen de OEM armband aan.

Standaard Alpinist strap is gewoon ruk. (wellicht ten overvloede, maar… ja toch?!)

de OEM armband is men niet onverdeeld enthousiast over op internationale fora dus ik denk dat Strapcode gewoon doodleuk een betere band maakt voor dezelfde prijs :wink:

1 like

We zullen het zien, ik ben in ieder geval iets te laat voor deze trein. De OEM bevalt me wel.

Endlink van de Strapcode ziet er wel veel mooier uit!

4 likes

wat drink jij daar koud geperst?

iets met appel en komkommer?

1 like

Heeft de OEM band ook solid end links?

Zeewier-komkommersmoothie, internal cleansing.

You should try it, na al die lagavullin

2 likes

U[quote=“HanDavinci, post:10, topic:116599”]
na al die lagavullin
[/quote]

lamijmaarvullin!

ja die Roemenen schenken dat spul uit de losse pols daar in Vama Veche…

2 likes

:relaxed: met speciale dank aan @ThaPapper om mijn verslaving gestimuleerd te houden

Ide, je vergeet dat ik uit Twente kom. Al die exotische drankjes zijn niet aan mij besteed

3 likes

ik wist niet dat jij zo’n goede band met je bejaarde buurvrouw hebt dat je maar liefst twee flessen in huis hebt :wink:

Southern Comfort is anders aardig exotisch hoor, dat zit gewoon in het rijtje Safari, Passoa, Baileys en Blue Curacao :joy:

1 like

GOED DAT JE WEER TERUG BENT, het begon al bijna saai te worden hier

1 like

@anon50762135EV: Volgens mij zat daar sinaasappel, kiwi, komkommer en spinazie in. Ik weet niet hoe maar het smaakte goed.

@HanDavinci: You bet.

1 like

Ik ook van jou pop, eindelijk zijn we weer samen op HF

PS. jij bent die met dat George Michael ringbaardje natuurlijk

Much obliged

Tijdens de mini HF meet ga ik deze dragen:

Ik moet alleen nog een extra gaatje prikken voor mijn bierrietje :beer: Gotta stay classy

2 likes

Cheers! :tropical_drink::wink:

3 likes

Welcome back. :rofl:

2 likes

Dank voor de tip baas! Een band die een kwart van de totale waarde kost van het horloge :neutral_face: maar omdat hij goed lijkt aan te sluiten, en mooier is dan een blingy jubilee toch maar besteld. We shall see.

1 like