Van de TPG niets anders gehoord dat wij kijken er nog eens naar. Maar oplossen ho maar !!
Wat betreft de stopwatch. Het horloge is goed opgewonden en ik heb de drukkers echt goed ingedrukt. maar geen resultaat. Wellicht heeft diegene die hem ten onrechte had ontvangen er als een ek op gedrukt.
Tegenwoordig besteed TPG het bezorgen van kleine pakketjes nogal eens uit aan derden, en helaas zijn die niet altijd even betrouwbaar. En het vervelende is dat aansprakelijk stellen lastig is. Toch zou ik in overweging nemen het te doen en ze dan eens flink aan te pakken want helaas gebeuren dergelijke dingen steeds vaker.
Ik ga zeker een klacht indienen. De aansprakelijkheidstelling is inderdaad een probleem. Je kunt dat alleen als zender van het pakket doen. Maar het is de vraag of die daar ook de moeite voor wil doen als hij het geld al binnen heeft. Ik houd jullie op de hoogte van het resultaat. Wat betreft de chronofunctie van de Strela, vanochtend na
opnieuw te zijn opgewonden deed deze het weer. Nu nog een mooie band uitzoeken en dan ervan genieten.