Strps.nl

Ik ben eigenlijk helemaal geen NATO-liefhebber maar vanmorgen een leuke deal gedaan met @ruudvv van strps.nl en deze NATO maakte daar deel van uit. Ik moet zeggen, deze NATO’s schreeuwen KWALITEIT! Mooi afgewerkt, mooie solide hardware en lekker soepel.

En dat voor die prijs, gratis verzending ook nog eens. Maar toch niet aan mij besteed dus gaat zo naar een stadsgenoot die ze wel kan waarderen.






5 likes

Vandaag twee mooie NATO’s van STRPS.nl @ruudvv binnen gekregen :relaxed:

Ik kan niet anders zeggen, dan dat dit een prima ervaring is en voor herhaling vatbaar! :+1:

Gemakkelijke communicatie, zeer snelle verzending, goede verpakking en… kwalitatief zeer mooie NATO’s :relaxed:

Tot de volgende bestelling! :sunglasses:

2 likes

Hier ook twee bandjes van @ruudvv

Kwaliteit super, prijs goed in verhouding. Zien is kopen!

Bedankt @anon50762135EV voor de tip!

Foto pover maar de band zie je schitteren, :wink:.

2 likes

Zijn dit dezelfde banden als die Monsterwatches levert, maar dan zonder de Superstraps tekst op de hardware?

Edit: heb er 2 besteld dus het antwoord op m’n vraag kan ik straks zelf geven :laughing:

Andere, ik heb van Monsterwatches nog nooit dit soort mooie kwaliteit NATO langs zien komen.

2 likes

Ik kan uit je bericht niet halen welke je nou beter vind, dit soort kwaliteit kan twee dingen betekenen :joy:

1 like

haha aangepast

2 likes

Gisteren besteld, vandaag al binnen! De premium NATO banden zijn echt van ongekende kwaliteit! Ga hier zeker vaker bestellen :slight_smile: Als je de looks van een NATO kan waarderen, maar geen genoegen wilt nemen met een goedkoop ogend bandje dan is de premium NATO een uitstekende keuze!

3 likes

Prima kwaliteit. Snelle levering(gisteren besteld, vandaag in huis).

Al met al dus een aanrader!

2 likes

Gisteren een premium NATO besteld en vandaag al in huis!
Zeer goede kwaliteit en mooie rechthoekige hardware.

Zeker een aanrader!

1 like

Gisteren een zwart/grijze Premium Nato bij @ruudvv van strps.nl besteld. Vandaag goed verpakt in huis met een geinig echtheidscertificaat. Het is een prachtige, solide heavy-duty nato. Dit is een nato die heel lang zijn werk blijft doen en veel bang-for-the-buck biedt. Ik zal zo af en toe eens op de site kijken i.v.m. nieuw assortiment en dan zal ik zeker weten nog eens een of meerdere producten bestellen. Aanrader!

2 likes

Premiumstrap binnen en na drie 4 dagen in de bus. Prima maar geen email gekregen met verdere gegevens oid… Voor de rest niets mis mee.

1 like

Besteld, snel binnen, prima prijs, topkwaliteit. Aanrader. Oja, ook snelle reactie van de website toen ik een vraag stelde :+1:

1 like

Leuke NATO, Stevig, goed contact, snel, enkele in backorder maar duidelijke communicatie op zowel de website als het persoonlijke contact via mail door @ruudvv.

Enkele Foto’s :slight_smile:

1 like

Bij @ruudvv een zwarte Premium besteld.

Super mooie kwaliteit, dikker als de goedkope Nato’s die je normaal besteld maar toch soepel.

2 likes

Afgelopen week voor de derde keer zaken met Ruud @ruudvv van STRPS.nl gedaan en ook deze keer was het weer een uitermate goede ervaring!:+1:

Het ging deze keer niet om een NATO, maar ik wilde een echt mooi lizard (hagedis) bandje voor aan een vintage horloge. Ruud heeft precies gevonden wat ik zocht en binnen het budget dat ik ervoor wilde vrijmaken. Ruud is iemand die serieus naar de klant luistert en dan echt oprecht zijn best doet, om de klant een goede deal te bezorgen! Ouderwetse service! Gewoon TOP! :+1::relaxed:

Dit is het prachtige handgemaakte Di Modell bandje dat Ruud mij heeft geleverd! Mooier afgewerkt overigens dan Hirsch- is mijn persoonlijke mening- en ook nog net iets scherper in prijs. Ik kreeg er van Ruud nog gratis een gespje in de juiste kleur bij!

Een absolute aanrader dus! STRPS.nl! Tot de volgende aankoop! :relaxed:

2 likes

Vanmiddag de prachtige cognac lederen Jackson band in xl maat binnen gekregen van @ruudvv STRPS.nl :relaxed:

Was wederom een zeer prettig verlopende transactie en de kwaliteit van de band is voor deze prijs (32 euro) absoluut top! Heel mooi afgewerkte band.

Ruud is een man van ouderwets afspraken nakomen en gaat duidelijk een stap verder voor zijn klanten! :+1:

Zeer aanbevelenswaardig ! Graag tot een volgende keer weer Ruud! :+1: :blush:

2 likes

Vandaag weer een mooie lederen Happel Jackson band binnen gekregen van Ruud (STRPS.nl) @ruudvv en wederom een topervaring! :relaxed:

Mijn nieuwe horloge kwam gisteren binnen, terwijl ik in het ziekenhuis een operatie moest ondergaan. Thuisgekomen aan het eind van de middag was ik dolblij met mijn nieuwe klok, maar allebei de bijgeleverde bandjes waren te kort voor mijn pols :grin:

Contact opgenomen met Ruud om een xl band te bestellen en binnen het kwartier antwoordde Ruud dat hij de band meteen al had gepost, nog net voor de buslichting om 17.00 uur! Dat is ouderwetse SERVICE met een grote S! :+1: :relaxed:

Dank Ruud en tot de volgende keer weer!

1 like

Deze week weer enkele bandjes van onze Ruud ( @ruudvv ) gekocht en de service is- net als altijd- weer TOP!

Zeer prettig contact, vriendelijke communicatie en supersnelle verzending! :+1:

Tot de volgende banden maar weer! :relaxed:

1 like

Top.

Goede communicatie, snel in huis en ook nog een klein cadeau.

Tot de volgende keer Ruud!

1 like