Strps.nl

Bandje gekocht van @ruudvv. Dit is de nieuwe premium seatbelt nato van strps. Ben er zo weg van dat ik er nog 3 heb besteld haha. Nogmaals bedankt!!

2 likes

Vandaag ook een nato bandje ontvangen van voornoemde firma. Prima bandje en snelle levering!

1 like

Snelle levering en premium is inderdaad premium! Stevig, glanzende kwaliteit.

1 like

Ik heb ook laatst zaken gedaan met @ruudvv en dat was niet de laatste keer voor mij. Zeer tevreden!

2 likes

Heb ook besteld bij Strps.nl
Zojuist binnen gekregen
Snelle levering en goede kwaliteit
:+1:

1 like

Zaterdag 2 bandjes besteld. Had perongeluk de verkeerde maat geselecteerd, snel mailtje gestuurd en super snel antwoord, was geen probleem.

Toen ik vanmiddag in de bus keek was ik blij verrast.

Complimenten voor de communicatie en zending.
Niets dan lof! Zal zo weer bestellen.

Thomas

1 like

Klasse! Ik gaf in het ‘wat draag je vandaag’ topic aan dat de premium nato erg mooi was maar voor mij te grof was. Het is stevige, dikke kwaliteit maar rond een smalle pols wordt de ‘bobbel’ waar hij dubbelgevouwen zit.

Krijg ik een persoonlijk bericht van @ruudvv waarin hij aangeeft dat er ook een Premium Slim lijn is en ik deze nog kan omruilen. Ik vind het klasse dat hij dat proactief opperde en zo geschiede. Inmiddels de Slim versie binnen (mooie, soepele en glanzende kwaliteit, maar dunner en dus minder grof)! Ik ben tevreden.

3 likes

Eerste indruk van de natobanden: erg mooi en solide!
Supersnel verzonden, een nieuw vast adres voor mijn nato’s!

6 likes

Een ‘voetjes van de Velours’ strap besteld bij Ruud. Ik had daar nog wat vragen over. Hele snelle en fijne communicatie, top!

2 likes

Ook hier weer een zeer goede ervaring met Ruud @ruudvv oftewel STRPS.nl :ok_hand:

5 Perlon bandjes gekocht voor enkele oudjes in mijn collectie. Altijd vriendelijke en efficiĂ«nte communicatie en de bandjes echt in ‘no time’ op de deurmat!

Zeer aan te raden! :+1::slightly_smiling_face:

3 likes

Leuke Di-Modell besteld bij STRPS.nl voor een topprijs! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en binnen Ă©Ă©n werkdag bezorgd:slightly_smiling_face:

1 like

Gisteren op Pinksterdag 2 premium NATO banden besteld, vanmorgen om tien voor 7 al in de bus :grinning: mooie kwaliteit en best snelle levering .Top.

1 like

Geweldig goede ervaring met @ruudvv, de eigenaar van www.strps.nl

Ik had een beige velour bandje besteld, maar hij las dat ik liever de bruine wilde. Hij stuurde me zelf een PB dat ze weer op voorraad waren en ik kon de order zo omwisselen.

EN ER ZAT NOG EEN VERASSING BIJ!

Een gele rubberen nato van ontzettend soepel materiaal. Ik vind deze misschien nog wel leuker!

Pfieeuw, nu kan ik in ieder geval met mijn 40 jaar oude vintage onbezorgd het zwembad induiken! :swimming_man: :sun_with_face:

5 likes

Wist niet dat de eigenaar van Strps.nl hier een bekende is op HF. Kortgeleden 2 straps gekocht en erg onder de indruk van de kwaliteit, vooral de Le Mans Nato
 Oh en de foto van de Le Mans strap doet hem geen eer aan
 In het echt super mooi 

P1020658_480x480
P1020973_480x480

2 likes

Erg gave bandjes! Daarnaast ook nog eens erg goede service! Bij Strps.nl kun je gerust een mooi bandje kopen!

Goed bezig @ruudvv

3 likes

Ook ik kan Strps.nl van harte aanbevelen. En ook de persoonlijke ervaring met Ruud is top en zeer plezierig.

Donkerbruin en antraciet velours


1 like

Kan wat hierboven beschreven staat alleen maar beamen.
Mooie bandjes bij Ruud, perfecte service.
Deze keer een Velour gekocht :+1:

4 likes

Hier ook eentje besteld bij STRPS. Snel in huis en top prijs kwaliteit! Aanrader

2 likes

Bergeon 6767f besteld op donderdag middag en op zaterdag geleverd. Vlotte levering dus! :+1:


1 like

Mijn premium nato voor me hamilton is ook binnen!

hierbij wat eigen gemaakte foto 's

1 like