Strps.nl

Weer een mooie premium nato besteld bij STRPS voor mijn Colt. zeker weten de beste nato’s !! ben er weer blij mee.
Even weer een paar plaatjes geschoten!

1 like

Ik had twee orders bij strps.nl , die op dezelfde dag verzonden waren. Er was echter maar één bezorgd.
Hierover contact gehad en de missende order werd opnieuw verzonden.

Top service!

1 like

Ook hier een (zeer) tevreden klant van @ruudvv. Lekker ruig afgewerkt en een dikke band, dus perfect voor aan deze. Voor 24,99 inclusief verzending een koopje natuurlijk.

Begreep dat hij volgende week weer op voorraad is, er waren nogal wat enthousiast.

2 likes

@ruudvv ik ben fan van je waren en de uitstekende service, maar wat is er met jouw website aan de hand man! Ipad of (android) gsm, dat loopt voor geen meter. Blijft laden, ‘flincht’, loopt vast, ik kan zelfs niets aanklikken. Of ben ik de enige die dit heeft?

Op pc loopt alles wel lekker.

Edit: het blijkt vooral de homepage te zijn.

1 like

Ook hier een blije klant :slight_smile:

3 likes

Al een paar keer besteld bij ruud. Zelden iemand tegengekomen die attenter, sneller en prettiger communiceert. Tis iig mijn vaste adres voor straps

1 like

Cross-post (ook gepost bij Show je Pellikaan).
Zeer fraaie en extreem goed afgewerkte canvas band van Happel gekocht bij strps.nl en ik ben erg tevreden. Niet alleen over de kwaliteit (met afstand de beste en mooiste canvas band die ik bezat) maar zeker ook over de snelheid van afhandeling. Chapeau.

Eerste foto even klikken.

4 likes

Die premium James Bond vintage strap ziet er echt fantastisch uit. Gelijk besteld. Op de foto’s zien de straps er robuust en kwalitatief uit. Dit zou zo maar eens de shop kunnen zijn waar ik voortaan mijn Natostraps bestel. Maar niet op de zaken vooruitlopen. Eerst even testen :smile:

1 like

Gisteren een tropical rubber band bij STRPS besteld.
Ruud moest in de buurt zijn en heeft hem persoonlijk gebracht… top service van onze forum banden-man

5 likes

Donkergrijze velour strap binnen van strps.nl Dank @ruudvv :+1:

5 likes

Staat er mooi aan David, die band! Chique man! :ok_hand:

2 likes

Dankjewel Harry :+1: Blij mee…erg comfortabel ook.

2 likes

Vorige week vrijdag 2 NATO’s besteld bij Ruud en zaterdag meteen geleverd.

De Blauwe Premium heeft een hele mooie kleur. Jammer dat de gaten niet vierkant zijn i.v.m. de platte sluiting. Nu ontstaan er meteen rafels bij het gat.

De Zwarte Slimline zit echt perfect en is super zacht. Ik zou graag zien dat er meer kleuren aan de Slimline worden toegevoegd :ok_hand:t2:

Wie weet binnenkort eens een tropic rubber of een suède bandje bestellen.

1 like

Heb weer wat bandjes binnengekregen van STRPS. Had een Shell Cordovan besteld en een suède Velours. Vooral de velours is erg gaaf. Binnenzijde is van leer en buitenkant van suède. Draagt heerlijk en staat goed op mijn Seiko:

Ze hebben daar ook Bergeon tools. :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Bij STRPSNL een bergeon 6767-f tooltje besteld… 2 dagen later in huis.

Helemaal top!

1 like

Ook nog even een nato voor de SMP besteld… Goed advies gekregen vooraf aan de aankoop… En 2 dagen later een mooie Bond Slim Nato om de pols… Mooi man.

1 like

Snel, leuke communicatie, topkwaliteit. Ik ben en blijf grote fan! :slight_smile: @ruudvv

3 likes

//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netF//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net@//eu1.dh-cdn.netR//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net+//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net|//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net5//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net(//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.netq//eu1.dh-cdn.net3//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netC//eu1.dh-cdn.net3//eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netK//eu1.dh-cdn.netG//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netQ//eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.net5//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net

2 likes

Nu meerdere malen bij @ruudvv een bandje besteld. Snelle levering, goede communicatie en een heerlijk zittende nato en lederen bandje. :+1:t2:

2 likes

Voor het eerste maal besteld bij STRPS. Hele fijne en snelle communicatie en snelle levering. Nato’s zitten heerlijk en zien er erg mooi uit!

1 like