Strps.nl

Weer een schitterende NATO ontvangen van @ruudvv, mooie stof, matte rechthoekige hardware. Top!

4 likes

Nice, dat is precies de goede kleur :ok_hand:

2 likes

1 ervaring met Ruud: 2 straps en 2 tools.
Goed advies, snelle levering en een cadeautje door korting te geven op de tools!
Tot de volgende keer Ruud!

2 likes

Vandaag de nieuwe canvas band van @ruudvv ontvangen. Staat hem erg goed! Ruud bedankt weer en tot de volgende :sunglasses::+1:

4 likes


Gisteren een khaki nato voor mijn Hamilton ontvangen. Prima prijs- kwaliteit verhouding met mooie hardware. Goede communicatie en prima verzending.:+1:

2 likes

Prachtig bandje gekocht voor mijn Apple Watch. Zoals altijd weer top kwaliteit en razendsnel geleverd.

STRPS rocks.

image

4 likes

Bandjes gekocht voor mijn nomos.
Nette, eerlijke prijs en de volgende dag al geleverd!

3 likes

Erg fijne nato banden, zeker een aanrader.

1 like

Gisteren contact gehad via PM met @ruudvv betreft een Bergeon 6767-F, hij gaf aan dat hij op voorraad was en hem dezelfde dag nog op de post kon doen. Vandaag al binnen. Super tevreden en zeker een aanrader!

2 likes

Ook altijd goede ervaring met Ruud gehad :clap:

1 like

Toch ff een shoutout naar @Floris155 vanwege het geheel belangeloos opsturen van een pinnetje welke ik kwijt was geraakt.

Eervolle vermelding voor @koekoek. Die had hetzelfde gedaan maar dat pinnetje paste helaas niet. Forumspirit :muscle: Bedankt mannen!

2 likes

Vandaag een mooie nieuwe leren strap ontvangen vanuit strps. Goede prijs, snelle levering. Top!

1 like

Lekker heurrrr! Hirsch via STRPS :+1:t2:

3 likes

Ook blij met mijn STRPS - Velour - Dark Grey.

1 like

Gistermiddag besteld, vandaag in huis! Super!

1 like

Al vaker banden hier besteld en recentelijk een zwart leren band besteld van Happel (Arezzo). Dinsdag besteld en de volgende dag al in huis. Zeer tevreden over de kwaliteit van de band!

1 like

Goede ervaring met @floris155 gehad ik was opzoek na een Stalenband voor mijn tag heuer. Floris heeft deze voor mij besteld en met een week had ik hem binnen.
Floris als nog bedankt! :ok_hand:

1 like

Horlogeband besteld voor mijn Breitling.
Prijs en kwaliteit is meer dan uitstekend en snelle verzending.
Zeker een aanrader


1 like

Na de ‘dark grey’ een paar maanden terug ook de ‘light grey’ van de STRPS Velour aangeschaft:

1 like

Prima zaak alleen hebben ze geen 24mm nato bandjes. Max 22mm.

1 like