Al weer de 16e update ontvangen. Met name de foto van de Sparkling Bull in daglicht maakt mij weer aan het twijfelen…mooi met een blauwe en een bruine strap!
Ik vind de sparkling echt fantastisch. Mijn pledge is nu voor de Dark Bull omdat ik de renders heel mooi vind en de gelimiteerde oplage een bonus. Dit soort foto’s doen mij ook sterk twijfelen.
De champagne dial is ook wel leuk, lekker retro maar ik denk dat ik inderdaad toch voor de witte panda ga. Is ook het makkelijkst te combineren met bandjes enzo
De mannen hebben nog 9 uurtjes om tot 115K te komen voor de gravure. Oei dan moeten wij met z’n allen nog heel wat Bulletjes wegtikken, ze staan nu op ruim 109K. Nog steeds prachtig resultaat, zou mooi zijn als de gravure er toch komt los van eindresultaat
Ik hoop er stiekem ook nog op. Ik ben trouwens al de hele campagne aan het twijfelen tussen de sparkling en de dark bull… Ben er nog steeds niet uit volgens mij .
Denk de blauwe en champagne. Net de strap kleuren in de pol gegeven: bruin met oranje stiksel voor de champagne dial, blauw met oranje voor de blauwe dial.
Wat zijn jullie ideeën hierover en voor andere combinaties?