Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

Al weer de 16e update ontvangen. Met name de foto van de Sparkling Bull in daglicht maakt mij weer aan het twijfelen…mooi met een blauwe en een bruine strap!

[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Sparkling%20Bull%20in%20daglicht_zpsqrdex8qm.png.html][/URL]

1 like

Ik vind de sparkling echt fantastisch. Mijn pledge is nu voor de Dark Bull omdat ik de renders heel mooi vind en de gelimiteerde oplage een bonus. Dit soort foto’s doen mij ook sterk twijfelen.

1 like

Nog 10 uurtjes en ben toch maar gezwicht…zucht…:slight_smile:

Dan komt de gravure toch nog dichterbij :smiley:
Waar heb je voor gekozen?

1 like

je bent aan het sparen, ik weet het. Maar ik moest denken aan deze, vind je misschien ook wel wat ?

Dat zou helemaal mooi zijn.

Heb gekozen voor de dubbele pledge (2x quartz), nu nog even kijken welke 2 van de 6…:slight_smile:

Jij gaat voor de panda? Of toch andere keuze wellicht?

De champagne dial is ook wel leuk, lekker retro maar ik denk dat ik inderdaad toch voor de witte panda ga. Is ook het makkelijkst te combineren met bandjes enzo :sunglasses:

De mannen hebben nog 9 uurtjes om tot 115K te komen voor de gravure. Oei dan moeten wij met z’n allen nog heel wat Bulletjes wegtikken, ze staan nu op ruim 109K. Nog steeds prachtig resultaat, zou mooi zijn als de gravure er toch komt los van eindresultaat :blush:

Ik hoop er stiekem ook nog op. Ik ben trouwens al de hele campagne aan het twijfelen tussen de sparkling en de dark bull… Ben er nog steeds niet uit volgens mij :smiley: .

1 like

Denk dat ik ook voor champagne/sparkling kies. En dan een 2 eye…maar ik kan echt niet kiezen tussen panda, zwart of blauw

Voorlopig komt van sparen niks. Vakantie achter de rug studerende dochter. Geld vliegt mijn zak uit.

kun je ook gewoon die Xezo kopen :stuck_out_tongue:

Zou nog een leuke zijn voor een HorlogeForum LE:2015 … :wink:

Kreeg berichtje van Kickstarter dat het geld voor de “Bull” geïncasseerd is.

Het grote wachten is begonnen…

Ook de anderen succes met wachten.

Groet
Herman

Inderdaad het wachten is begonnen. Over een paar weken mogen we wel kleur kiezen. Dat wordt wikken en wegen😕

Ik ga denk ik toch voor de klassieke panda :slight_smile:

Echt tof om te horen dat het nu gaat beginnen en dat de trein is gaan rollen! :smile:
Ik ga voor de panda dail, kan nu al niet wachten tot het januari is.

Kom maar op met die Dark Bull! Erg veel zin in het hele traject vanaf nu. En dan begint het jaar straks direct erg leuk :slight_smile:

Denk de blauwe en champagne. Net de strap kleuren in de pol gegeven: bruin met oranje stiksel voor de champagne dial, blauw met oranje voor de blauwe dial.

Wat zijn jullie ideeën hierover en voor andere combinaties?

1 like

Ik ga voor een rallystrap. Ben er nog niet uit of het grote of kleine gaten worden.