Stuckx The Bull's - ze zijn bijna allemaal binnen!

Ik ga voor zwart met oranje sticksels voor de Dark Bull.

Ik ook blauwe band met oranje voor de blauwe Bull. Dat is dan 2!
En de Sparkling een zwarte band met gele stickels.
Nu nog de keuze tussen de 2 Bulls

die heb ik ook aangevinkt !

• 3 !
1 like

Die mag zeker niet ontbreken, wellicht nog los aanschaffen. Maar voor de standaard strap waarop de Bulls komen is het helaas geen keuze optie in de poll.

Zat te denken aan een custom made strap met afbeelding van stier nu de gravure wellicht niet doorgaat
of toch wel Stephan?..:wink:

Kan geen toeval zijn, dat gaat hem worden​:+1:t2::wink:

1 like

Inderdaad jammer, maar het is nogal duur om een kwalitatief goede rallyband te maken dus daar hebben ze vast een streep door getrokken. Maar gelukkig kan ik ze zelf ook maken :slight_smile:

1 like

Niemand voor de silver bull?, die heb ik namelijk als eerste, met een gewone zwarte band.
Als tweede een blauwe quartz met blauw/oranje band.
Jammer dat ze al die fraaie nato’s die op de renders stonden niet als keuze erbij zetten.

Vandaag weer een update gekregen, deze keer over de verpakking. Bij sommige kickstarters wellicht een sluitpost, maar bij Stuckxs een erg mooi verpakking naar mijn mening met leuke onderbouwing:
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Verpakking%20Bull_zpsl8pdmevx.jpg.html][/URL]

Wat mij betreft de vraag: kan deze rond 24 december geleverd worden?? Mooier kerstcadeau kan ik mij bijna niet wensen!

3 likes

Yes! Vandaag de e-mail gehad om ‘mijn’ Panda te bestellen, samen met een zwarte rally strap met oranje stiksels. :smile:

4 likes

Komt bekend voor :wink:. Ik heb dezelfde combo besteld :+1:.

1 like

Dark Bull met als extra de zwart op zwart rally strap B)

1 like

Eindelijk geen keuzestress meer. Het wordt de Sparkling 3 Eyes Bull met als extra strap de bruine. Wie nog meer?

1 like

De sparkling is nog steeds mijn favoriete van de eerste varianten. Ik ben toch ook wel erg benieuwd naar de bronzen en zilveren automaten in het echt!

1 like

Ook de panda met een zwarte rally strap.

Een cognac strap maak ik zelf wel :stuck_out_tongue:

2 likes

Voor mij de Dark Bull, voor mijn vader de blauwe! Weet alleen niet helemaal welke banden ik bij die van mij of mijn vader doe

Sowieso natuurlijk zwart/oranje voor die van mij en blauw/oranje voor vader, maar welke als tweede banden?

1 like

Als er een kijkmiddag komt ben ik erbij. Zelfs mijn vriendin vroeg waarom ik er niet 2 bestel, zo leuk om af te wisselen.

Domme vraag voor de backers: klopt toch dat je een 2e normale strap erbij krijgt en dan voor de meerprijs de rally kan bestellen correct? Ik kon nergens aangeven dat ik als tweede free strap de rally wil
:dizzy_face:

1 like

De witte 2 eyed besteld met rally strap, een leuke nato zag ik niet staan in de lijst. maar dat komt dan nog wel.
Nu het moeilijke gedeelte: het wachten. :sweat:

Je kunt als tweede strap zeker voor de rally strap kiezen! Is als het goed is nog steeds aan te passen in het pulldown menu van de “extra strap” keuze optie.

1 like

De blauwe besteld met rallyband.

1 like

Maar natuurlijk, even naar beneden scrollen. Gaat net wat handiger op een iPad dom dom maar direct aangepast. Thanx voor de reactie. Nu ngo wachten wanneer het pakketje op de mat rolt. Wie weet, 24 december 17.00uur? :gift::gift::christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree: