Blue 2 eyed Bull hier met zwarte rallyestrap oranje sticksel
Is dat ding niet ongelooflijk dik aan de bovenzijde? Dikke homp metaal van de zijkant gezien
Valt denk ik wel mee, komt ook een beetje door de hoek van de camera.
Maar heb de Stuckxs nog niet om de pols gehad. Wel een andere Bullhead met grofweg hetzelfde formaat en dat gaat prima:
Wat ben ik toch ook een twijfelaar⊠Heb mijn pledge op het laatste moment veranderd naar een blauwe ipv dark. Zowel mijn vader als ik een blauwe. In mijn collectie heeft hij dan wat meer een plaats. Denk dat ik me wat teveel liet leiden door het âLimitedâ idee.
Bandkeuze: bruin/oranje, blauw/oranje, en dan nog extra een bruin/oranje rally.
Of ga ik toch voor zwart/oranje, blauw/oranje en dan extra bruin/oranje rally?
Je zou maar niet kunnen kiezenâŠ
Ik kies gewoon de meest gangbare versie en banden #flipperdeflipper
Whahaha
âThe Bullâ Black 2-eye with date lijkt me wel gangbaar
Blue it isâŠ
Gaat iedereen voor de mechaquartz? De automaat schijnt mij een veel aantrekkelijker aanbod toe.
Black 2 eye en Sparkling voor mij. Standaard bandje + extra bruine en zwarte met respectievelijk oranje en golden stitches.
Automaat is 3x zo duur, en aangezien ik het model mooier vind dan de techniek in dit geval was dat een makkelijke keuze. Bovendien vind ik de chronoâs naast ipv onder elkaar mooier, maar dat is persoonlijk.
Rally bandjes zoek ik zelf wel uit, waren niet echt mijn smaak in dit geval.
OkâŠnu maar wachtenâŠzuchtâŠ
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Dial bij de mecha-quartz is veel beter in balans. Voor mij de blauwe

check!
Zelfde gedachte voor mij. Ik vind de mechaquartz een stuk mooier dan de automaat. Vooral de Dark, waar ik uiteindelijk voor gevallen ben. Ook is 700 euro een beetje te gortig voor een horloge wat af en toe gedragen zal worden.
En risico op flipperverlies is ook een stuk groter. Dat zie je nu aan de Helgray Silverstone. Enorm gehypt, daar kon dat klokje natuurlijk nooit aan voldoen. Dan komen er wat kritische geluiden op WUS en hup daar gaat je resell value.
Ik vind het een leuk ding en hou hem misschien wel gewoon overigens⊠hoewel geïnteresseerden dus je weet het niet
Aha, het viel me al op hoe vaak die op WUS in het verkoopgedeelte stond de laatste tijd. Heb de kritiek niet gelezen, maar wel jammer. Vind hem als model wel geslaagd.
Ja is prima klokje voor dat geld, maar zoals iedereen in de hype elkaar aanstak, zo gebeurt dat nu ook met het wat tegenvallenâŠ
Bij mij de witte 2-eye mecaquartz, als extra strap ook de zwarte met oranje stiksels gekozenâŠ
Ik kreeg deze week weer een update van Stuckx: vandaag begint de montage van de horloges en hopelijk binnen een paar weken worden de horloges verstuurd!
Hier nog een foto van de mecha-quartz Panda wijzerplaat:
Het nadeel van crowdfunding projecten is dat mijn initiële enthousiasme vaak al weg is wanneer het product eindelijk klaar is. Zo ook hier. Maar ach, misschien krijg ik die impulsaankoop-vibe weer terug wanneer de eerste hier in het verkoopgedeelte verschijnt.
Deze krijg ik ook! Volgens mij wordt dat echt een klapper.