100%
Ik bedoel de watchcrnch app! Verder alles via insta en website van Studio Underdog
vandaag aankondiging denk ik, of zouden we al kunnen bestellen?
Hmmm jammer. Hoopte op een duiker.
De kleurtjes zijn leuk, maar juist hetgeen dat het vorige model zo uniek maakte lijkt een beetje verloren te zijn.
Dat gevoel heb ik ook. Ik ben eigenlijk zelfs een beetje teleurgesteld haha Ondanks de kleurtjes vind ik hem gewoon saai
Fieldwatches zijn per definitie saai qua ontwerp toch?
Ik vind ze wel tof.
Eens, en de schoonheid zit hem in details als de 2 schroeven in dubbele glasplaat waardoor de wijzerplaat lijkt te drijven. Vind het een mooi vervolg op de 1e serie ben zelf echter niet zo van de felle lume. Denk dat ik deze oversla!
Ik vind 'm schitterend! De blauwe vind ik het best gelukt. De schroeven staan ook symmetrisch, erg goed gelukt. .
Dat had ik niet eens gezien. Goed punt. Moet toegeven dat dit het inderdaad wel weer bijzonder maakt.
Vind deze ook heel tof, maar zou waarschijnlijk toch voor de zwarte gaan, want vrees dat ik die andere opties niet veel zou dragen. Maar ja, de zwarte doet natuurlijk het minst met het concept van dit horloge. Anderzijds ziet 'ie er wel gewoon heel tof uit. Hmmm, ik ga eens nadenken.
Ik weet het ook nog niet… Voel ook niet wat ik bij de eerste generatie watermel0n had… Ik laat deze denk ik aan mijn voorbij gaan.
Kan het moeilijk uitleggen, maar er zijn field watches die me wel aanspreken. Zo zou ik de Hamilton Khaki Explorer best eens willen proberen.
Studio Underd0g doet in inder geval goede marketing. Op Instagram wordt het horloge door iedere reviewer, fotograaf of online horloge magazine helemaal gehyped. Ik zie bijna geen andere horloges meer
Haha lijkt wel een Swatch colab idd
Toch leuk gedaan. Weer net iets anders. 2 meer traditionele kleuren en dan 2 die een stapje verder gaan. Die pink lemonade is wel tof voor de zomer. Dus misschien net te laat gelanceerd.
Ik ben wel benieuwd wat er nog van het effect van de glazen wijzerplaat overblijft bij de zwarte versie.
Ik vind m zeer geslaagd, zeker die pink lemonade.
Het uiteinde van de secondewijzer dat net verdwijnt onder het gematteerde randje van het glas. Heel mooi gedaan! (Of is dat gezichtsbedrog in de teaser)
Vind ze heel vet. Witte of blauwe vooral.
De nummers zitten geloof ik aan of op het glas. Ik vind het verrassend en niet over de top. Origineel, en tegelijkertijd genuanceerd en traditioneel.