Studio Underd0g / Underdog only

Kunnen we niet een inkoopactie beginnen voor wat korting?

1 like

Besteld :face_with_peeking_eye:

1 like

Goedemorgen

Nog steeds super blij mee :blush:

13 likes

12 likes

Was aan het afrekenen in een winkel. Zegt de verkoper ineens wat een mooi horloge heb je om. Vooral de dial :sunglasses:

3 likes

8 likes

9 likes

9 likes

Heb hem binnen :sunglasses: Past echt perfect! Thanks voor de top tip @Petteflet :muscle:

6 likes

Druilerig weer vraagt om een zonnetje om de pols.

8 likes

11 likes

Benieuwd waar Studio Underd0g nog allemaal mee gaat komen dit jaar. Ik verwacht wel een beetje dat er binnenkort iets aan zit te komen. Want volgens mij waren ze tot ongeveer april druk bezet met de productie van de ca. 4000 Mim0sa’s, die nu allemaal wel uitgeleverd zouden zijn. Dus er zou nu weer capaciteit zijn bij Horologium.

2 likes

Ik ben er ook voor gegaan en heb m’n mim0sa verwend :wink: Bedankt voor de tip @Petteflet

7 likes

Verkoop me gewoon de rechter, is saai qua kleur ter vergelijking met de ander :stuck_out_tongue_winking_eye::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

No way hosay :laughing:

Die linker is van mijn vrouw. Maar anders zou ik het nog lastig vinden om te kiezen tussen die twee :crazy_face:

Leuk! Mooie combinatie vind ik het. Alsof het zo hoort👌

2 likes

Niemand anders de Mimosa kwijt, help graag al dan niet in combinatie met de Seiko SJE093zie blauwe gedeelte?

Kan het trouwens kwaad om het horloge een week te laten liggen, zonder op te winden ?

Kijk eens in dit topic :wink:

Nee.

2 likes

Nee kan geen kwaad. Bedenk hoe lang sommige horloges al in de winkel liggen voor ze verkocht worden. Met moderne oliën etc. niks aan de hand.

Edit: was al geantwoord met “nee” verborgen als spoiler. Had ik even gemist. Nogmaals dus je antwoord.

2 likes

7 likes