De komma en punt staan hopelijk op de verkeerde plaats?
Ik moest toch een beetje lachen

Wat vinden jullie?
Hmmm geinig

$70.000,- dollar.
Wut dachhutnie

De komma en punt staan hopelijk op de verkeerde plaats?
details, details
Moser website ligt er nog steeds uit, maar volgens Hdinkee komt de uiteindelijke prijs uit op
$64,900. of was het nou $64.900,
Neh, vaak vind ik Moser gaaf maar dit vind ik helemaal niets. Vooral met die datum vind ik mislukt.
Ik vind Moser echt een supercool merk en alhoewel ik er zelf nog nooit één in mijn handen heb gehad, laat staan om de pols, is het één van mijn favoriete merken.
Maar deze vind ik meh… De samenwerking met Studio Underd0g snap ik ook niet helemaal hier.
Wat mij betreft is dit het niet en heb ik van beide merken leukere horloges gezien.

Piemels
Hij zei piemols!!
Dank voor de link.
Heb even gekeken.
Er zit, en dat wist ik ook echt wel toen ik reageerde, uiteraard meer kwaliteit in dan een ‘Mickey Mouse’ horloge.
Maar 70 k ?
Zelfs al zou ik 10 miljoen op de bank hebben …
Maar goed, beauty is in the eye of the beerholder.
Mooi betoog en tof horloge trouwens die super squale (excl. band)
Daarom ben ik bij met dit forum. Ik blijf nieuwe dingen zien en ideeën op doen
Overigens heb ik in een later stadium keurig uitgelegd waar deze prijsrange op gebaseerd is en tevens een verdere specificatie gegeven in hetgeen wat ik mooi vind aan duikhorloges.
Over BB54 gesproken…
…deze staat momenteel op de eerste plaats
De site ligt zelfs plat?
Ik was wel nieuwsgierig, maar 70k… Koekoek.
Alsof je bij Grand Seiko een Shunbun van 7000 ballen koopt en er gratis een Seiko 5 bij krijgt.
En dat zou nog iets logischer zijn, want hetzelfde bedrijf. Heel vreemde collab, vraag mij af wat het voordeel voor beide bedrijven is. Is Moser clientele dezelfde die Studio Underdog horloges leuk vindt? Een kans voor Studio Underdog om zich te tonen bij het hogere segment? Que?
Swiss monopusher chronograph? Normaal zit er toch een ST19 in die dingen?
Hoe dan ook: leuk setje. En het feit dat ze hier zo lekker provocatief met entry level vs. super high end spelen, terwijl het beide duidelijk liefhebbershorloges zijn, dat is gewoon geinig.
Studio Underd0g, de stiekem-niet-zo-heel-erg-underdog, en H. Moser, de enfant terrible van de horlogerie. Ik kan het wel waarderen.

Zo.
Alleen nog de “Speedmaster in de prullenbak getyft” en “da witte gij ook, Henk” vergeten. Verder douze points.
De Underd0g is leuk. De Moser is kut. Ik vind het een onnodige collab omdat hij Studio Underd0g niets brengt.
Moser wordt hier niet relevanter van. Dat blijft een eigenwijze toko die ik vroeger wel kon waarderen, maar die ik nu gimmicky en stijfjes vind, een soort plaat die vast zit en zich maar blijft herhalen. Ze blijven maar veel te grote rommel maken die gewoon nergens bruikbaar is. Jammer.

Piemels

da witte gij ook, Henk
Die Speedy hoef ik niet dagelijks op te halen. Dat doet met de kennis van nu gewoon pijn.
Top, en dat voor maar USD70
Hmmmm een passievrucht ik moet toch denken aan een pruim want dit is gewoon kut
Superslim. Gegarandeerde aandacht voor beide merken. Hierbij kunnen zij zich associëren met elkaars kwaliteiten.
Moser lift mee op de ‘frisse en speelse’ marketing van Studio U.
En Studio U. lift mee op de ‘kwalitatieve en eigenzinnige’ marketing van Moser.
win-win
Een aanbouw + nieuwe badkamer en keuken of 2 circus horloges…
Jammer van die datum
Ik vind het heel erg leuk.
De SU is mooier dan de moser, maar dat moser met SU samenwerkt bewijst dat ze best naar de markt kijken en ook de kleinere upstarts liefhebben.