Ik vind ze echt niet mooi.
Brr.
Vooral de kleurencombinaties roepen weerstand bij me op.
Ik vind het helemaal niks. Voor een fractie van dit bedrag koop je horloges die ik 1000x mooier vind.
Maar goed, er zullen vast wel mensen zijn die dit op de een of andere manier interessant vinden. Ik wens ze er veel plezier mee!
Hahaha, dank je wel, heeerlijke post!!
All aboard the hype train!
Maar ik laat deze bizarre, om een paar duidelijke redenen, trein even gaan. Het roept vooral heel veel vragen op.
Dat is the pit van de passievrucht
Ik vind het juist andersom. De Moser vind ik best leuk, of toch tenminste pauzeer ik een momentje om goed te kunnen kijken, en de Studio Underdog doet mij doorlopen maar past wellicht beter bij het concept. Dat gaat overigens geheel voorbij aan de respectievelijk vertegenwoordigde waarde en ook dat er Mosers zijn voor minder die ik veel begerenswaardiger vind. Wat mij bevreemd is dat ik me haast niet kan voorstellen dat er Moser-shoppers bestaan waarvoor de verbintenis met Studio Underdog relevant is. Als een aspirerend merk, snap ik wel waarom Studio Underdog zich met uitgesproken luxe eigenzinnigheid inlaat. Voor hen is dat toch een compliment, maar ik zie geen Studio Underdog klant een Moser kopen om het Studio Underdog horloge te bemachtigen. Daarom snap ik dan ook niet zo goed wat de voordelen zijn buiten erkenning voor Studio Underdog middels een luxueuze niche.
Heeft er een of andere marketeer veel te vroeg de 1 April grap gepost ofzo?
Ik weet niet of je’r meer moet achter zoeken dan erkenning van Moser dat ze’t wel leuk vinden wat SU doet.
Moser doet wel vaker dingen voor de lol, en dat apprecieer ik heel erg van ze.
Swiss icons (ff de draak steken met de concurrentie)
Swiss cheese (lekker lekker, plus geitenbandje)
En mijn favoriet: swiss alp chiming (enige manier om de tijd te weten is de minute repeater)
Zelfs al is dit allemaal niet aan mij besteed, begrijp ik deze humor beter dan aan de haal gaan met een ander merk.
Ik begin mij steeds harder af te vragen wat er luxe is aan een Moser. Er straalt geen finesse vanaf, in mijn beleving. Ik zie zelf alleen de humor nog, maar daar gaat mijn portemonnee geen 25000 euro van jeuken. Laat staan 70000.
Da’s het leuke van een beleving tegenover een feit.
Ze kan voor iedereen anders zijn.
Trekt op geen… naar mijn mening
Typisch 70 ties eigenlijk. Althans mijn behang was toen geel en paars. Maar on topic ik vind die datum op de Moser niet nodig.
Hoop dat Underd0g over een paar maanden hun klokje apart gaat aanbieden.
niet zo mooi