Ik krijg er dit gevoel bij. Er is er maar een die er rijk van wordt.
Oh jee, dat is jammer! Het is niet zo dat we geen geld willen verdienen maar rijkā¦
āGedecoreerdā was wellicht voldoende geweest inderdaad. My badā¦
Dat is echt niet zo maar ik begrijp volkomen dat dit zo over kan komen of zelfs is gekomen. Excuses daarvoor! Ik zag simpelweg dat er over ons merk geschreven werd en wilde uit mijn enthousiasme daarop reageren. Ik zal mij nu afzijdig houden en me niet meer met de discussie bemoeien
Kan iemand mij wijzen waar ik kan pre-registreren om te investeren? Is op de site allemaal een beetje onduidelijk aangegeven.
Ik zie geen Cotes de Geneve of gravures. De rotor is ook niet bijster indrukwekkendā¦een high grade Selitta SW200-1 is toch niet echt bijzonder?
Nogmaals ik denk dat HFfers gepokt en gemazeld zijn en erg kritisch zijn op ārevivedā brands uit het verleden. Ik mis een āeigenā innovatie in het uurwerk uit de collectie van patentenā¦(die er denk ik niet zijn omdat alleen de merknaam is gekochtā¦)
Heeft die derde van rechts nou een onderscheiding aan zijn gulp hangen?
Wat een held!
p.s. de oude modellen van Lebois zien er wel heel goed uit.
Hey! Weer wolf of wallstreet daar zie ik hier vaker gifs van
jahaa, we zijn zeer streng op het forum.
Ik koop liever een heel horloge dan allemaal stukjesš
Dat lijkt mij niet nodig. Er kunnen meerdere vragen opkomen en wie kan ze beter beantwoorden dan een āinsiderā. Dus in die zin vooral actief blijven!
Alleen, een ongevraagde tip: probeer niet op ieder kritiek puntje te reageren en al zeker niet te snel.
Op dit forum zijn gewoon meerdere kritische personen actief (terecht en gelukkig maar), dus een iets minder genuanceerde of ongelukkig geformuleerde reactie lokt weer een nieuwe kritische noot op.
Niets mis mee, in mijn opinie. Daar leert iedereen weer van. Zie het maar als gratis mediatraining
Ik vind het in elk geval gaaf om te zien dat er zo snel door een merk/bedrijf gereageerd wordt op een forum van āenthousiastelingenā. Dat zien we niet vaak en is best uniek. We hebben het wel bij een aantal mede-hobbyisten die een bedrijfje zijn gestart, maar niet de andere kant op.
In elk geval, lekker af en toe reageren, maar af en toe even afstand nemen op de reacties. Soms lossen leden dat onderling al op