Prachtig!!!
Gefeliciteerd met deze knaller!
Dat de cyclops echt bij de sub hoort kan ik uit de geschiedenis van Rolex in ieder geval niet opmaken, de cyclops kwam pas een hele tijd na de introductie van de Submariner, als eerst is de cyclops op de GMT-Master te zien.
Veel later pas is de cyclops op de Sub te zien.
Dat de cyclops er inmiddels bij hoort in de Submariner familie vind ik ook wel ja, is nu al zoān lange tijd een feature dat ik het raar zou vinden als ze er ineens mee zouden stoppen.
Groeten,
Noel.
Nogmaals te gekke klok!
Coole fotoās!
Vind dat dikkere raampje erin ook erg geil staan moet ik zeggen!
Groeten,
Noel.
Heb laatst voor t eerst de nieuwe dweller gezien en is wel echt een pracht horloge. Gefeliciteerd met je aankoop.
Zou idd kunnen. Foto is bij Schaap en Citroen gemaakt. Was hem even passen maar heb die (memorabele) dag besloten dat Breitling mijn merk is en blijft (-:
Jur
Zeer mooie keuze spoon!
Ik vind de doorlopende minutenpuntjes in de bezel ook erg geslaagd. Ik zie die bij een vriend van mij ook en het is een prachtig apparaat.
Gr van zijn neefje
Heel erg mooi, geniet ervan!
Mooie klok gefeliciteerd! Stond voor dezelfde keuze en heb de 116610LN genomen. Ik vond mijn 16600 super maar kon niet wennen aan het gewiebel op de pols (zoals eerder beschreven). Veel plezier ermee!
Hou opā¦
Ik twijfelde vooraf en ook tijdens de aankoop.
Beide om de pols. Kan gewoon niet kiezen.
Vind deze mooier maar de Sub zat wel lekkerder.
Maar ben nu al gewend. Flopt minder dan de 16600.
Gewicht valt me ook mee. Is maar 15g zwaarder dan de SND.
[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/Mobile%20Uploads/20140125_143129.jpg.html][/URL]
Nee totaal niet storendā¦is echt geen āontwerpā foutje maar een bewuste keuze van Rolex.
Hoort gewoon bij deze klok
Net niet genoeg centjes voor de date
Wat een onzin
OT: Proficiat met deze topper!
En verschil met de Pelagos? Qua gewicht ? Ik zie 'm ernaast liggen
Top horlogeā:+1:t2: blijft wel een bak met geld hoorā:wink: veel draagplezier !!
Pelagos is groter en veel dikker dan sub maar lichter door materiaal.
[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/Mobile%20Uploads/20140125_143204.jpg.html][/URL]
Nou heel erg hoorā¦
Kei mooi de SND⦠Ook gehadā¦spijt toen ik hem verkocht.
Ja vind ik, heb bewust een no date gekocht.
Bevalt de SD je beter dan de no date?