Half jaar…
Kan ook over een maand.
PO is al weg…
Deal is nagenoeg rond.
Vandaag afscheid van deze jongen en morgen op naar de nieuwe…Welke zou het worden
Half jaar…
Kan ook over een maand.
PO is al weg…
Deal is nagenoeg rond.
Vandaag afscheid van deze jongen en morgen op naar de nieuwe…Welke zou het worden
Sub dan maar …
Een gmtmaster overwogen?
Jaaaa een goud/stalen
Ga die dingen steeds meer waarderen…
PCL’s…brrrrr
Momenteel vind ik die niet mooi…mss over een jaar…ben ik weer wat ouder
SeaDweller Deep Sea is imho wel de mooiste Rolex ooit. Als mijn middelen het toelieten kwam die er ook…
Houden jullie nu eens op over die Deep Sea…
Die komt er niet…
Pcl kan je laten matteren
Ja klopt en vervolgens wil ik hem een maand later weer verkopen…aan jou bijvoorbeeld…wil jij weer PCL’s…hup E500 minder waard
Beide gepast…maar het is toch de Dweller geworden
Sub…ook niet verkeerd. Mooi hoor.
Maar Dweller is wel vet hoor…
Proficiat, goede keuze
Mooi hoor, zo aan de foto te zien kan je hem goed hebben op je pols…ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft.
Mooi hoor
Topper, congrats!
Mag ik vragen bij wie je 'm hebt gekocht?
Proficiat!
Vind de verhoudingen vd kast, lugs en kroonbeschermers vd SD mooier, maar de bandaanzet vd sub heeft weer n plusje voor.
Voor mij ligt t nadeel niet dat de kast zo dik Is, maar dat het achterdeuren dik én relatief niet zo n grote diameter heeft. Hierdoor zweeft (en wiebelt) de kast op de pols.
In hindsight zo ik denken dat ik n ouwe sub no date of pukkel vd datum eraf t mooist vind. Alleen weer jammer vd de ouwe sluiting en v sommige de folded endings.
Top!
Geniet ervan!
Groeten,
Noel.
Persoonlijk zou ik voor SD gaan.
Wat betreft de Sub…
Even de knuppel in het hoenderhok…
De cyclops hoort bij de Sub.
Take it or leave it, zoals bij heel veel Rolex modellen.
Nog steeds een schitterend horloge, vintage of nieuw.
Bij een No Date heb ik zelf altijd de gedachte: net niet genoeg centjes voor de Date…
Als ik iemand ermee van een afstand zie is mijn eerste gedachte: He! Een SD!
En een moment later de teleurstelling…
Maar nogmaals, om niemand voor het hoofd te stoten, da’s mijn persoonlijke smaak en gedachten erbij… Daarom zou ik nooit voor een No Date gaan.
Het gaat bij het aanschaffen van een horloge niet om wat anderen ervan vinden maar laten we eerlijk wezen…
Toch een beetje wel…it’s human nature.
Goed gedaan man, goed merk auto ook.
Mooi