Sub of gmt 2?

Onverwacht toch bonus gekregen. Ik twijfel nu tussen twee horloges. een no-date submariner of een black & blue GMT master II. Ik vind ze allebei mooi en ga uiteindelijk ook allebei kopen. Welke zal ik eerst kopen?

Hoor graag jullie mening

Omdat de hele wereld inmiddels een Rolex Submariner (echt, rep of hommage) schijnt te dragen zou ik kiezen voor de zwart/blauwe GMT 2

1 like

Zonder meer de GMT 2.

Als je een GMT BLNR voor list (of minder) kunt krijgen zou ik die nemen. Ze zijn echter nogal lastig te krijgen momenteel en worden regelmatig boven list aangeboden. Een SND is wel met flinke korting te krijgen. Dat is een BLNR over een tijdje ook gewoon weer.

1 like

GMT BLNR !
Hoef je ook niet steeds op je tel te kijken hoeveelste het nou is.

1 like

Zo dacht ik eerst ook over. Maar die sub blijft in mijn hoofd zitten

1 like

Het zijn alletwee leuke klokjes die je eens gehad moet hebben :+1:

Absoluur! Daarom ga
Ik ze uiteindelijk allebei kopen. Het is nu de vraag: welke als eerst?

Ik heb persoonlijk niet zoveel met een Sub.
Ik zou direct voor de GMT gaan…!
Is ook wel de “moet ik zeker een keer hebben” horloge voor mij…

Succes !
Pieter.

1 like

Doe maar eerst de gmt 2, dan heb ik meer kans op die no date sub.

1 like

Hahaha

JK heeft er 1 voor 8k,kan je misschien nog iets aan schroeven.
Zal maar snel zijn met de prijsverhoging die gaat komen!

1 like

Dat kan ik me voorstellen. Al >25 jaar is de Sub (eigenlijk de Sea Dweller) een rode draad in m’n collectie.

Ik vind het de gaafste klok die ik kan bedenken, maar het gegeven dat je tegenwoordig Ă©cht iedereen met een Sub ziet lopen heeft me er (voorlopig) toe doen besluiten even geen Sub/Sea Dweller te dragen.

Ja dat is zeker goed idee!!! Ik was die prijsverhoging al vergeten

Ik heb bewust mijn GMT weggedaan voor een Sub, al was de GMT slechts de LN versie en is de sub de date versie. Ik wilde juist iets subtieler, dus iets minder bling, maar al ik 20 jaar jonger zou zijn (dus rond 30) zou ik waarschijnlijk de BLNR kiezen. Als je geen keuze hoeft te maken, dan eerst de Sub en later de GMT ivm beschikbaarheid en dus prijs.

Ik heb ze ook in die volgorde aangeschaft. Eerst een subc nodate. Daarna de BLNR. Deze twee naast elkaar vond ik teveel van hetzelfde en heb de SubC verkocht.
Nu nog steeds de BLNR

Prijsverhogingen voor Rolex zijn altijd speculatief! :wink:

1 like

Dan zou een sub date toch de oplossing kunnen zijn :wink:

Ik vind de Sub leuker, maar nog gaver zou ik de dweller vinden. Ik heb het niet zo met extra centrale wijzers.

Ik vind no date op een horloge dat je dagelijks draagt onoverkomelijk. Zijn er geen andere opties voor je dan deze twee?