Sub of gmt 2?

De fraaiste van het stel…

5 likes

Maar ook de duurste.
Een Sub is altijd goed… En het goedkoopst :slight_smile:

Onverwacht bonus? Ik als salespersoon weet donders goed wanneer ik bonus krijg :wink: Daar werk ik oa. voor…
Maar top, zo’n meevaller. Rolex = altijd goed. Persoonlijk zou ik een sub nemen.

1 like

Goedkoop is (heel vaak) duurkoop :wink:

Met dit soort bedragen moet je imo niet meer kijken naar een paar duizend meer of minder, maar kopen wat je écht mooi vind. Desnoods even doorsparen…

1 like

Ben geen sales person. :wink: Daarom onverwacht.

1 like

Ik dacht eerst ook aan beide met date, maar ik vond de sub no date iets fraaier en dan lijken de twee minder op elkaar. Ik draag sowieso niet 1 horloge dagelijks. Hoewel ik zo was begonnen en toen kwamen er meer. :smile:

1 like

Een BLNR is op de foto erg mooi en ziet er prachtig uit om de pols bij de juwelier. Echter op kantoor, terras of in de kroeg valt het horloge enorm op, het harde blauw in combinatie met de polished center links. Je moet het willen dat het horloge erg zichtbaar is. Een Sub is minder speciaal maar wel subtieler. Moeilijke keuze.

Inderdaad, die pcl’s… Brrrr

Ik heb me altijd afgevraagd waar nou die krasjes vandaan kwamen op de Pcl,s van me 116710😕
De reden ook dat ik hem heb verkocht.

Ook steeds nieuwsgieriger naar een vintage GMT…

1 like

ik denk dat ik daar wel over heen kom :joy: :joy:

Ik zou ook de seadweller van harte willen aanbevelen! :wink:

@MonsterT Ik ga wat research doen in de sea dweller. :grin:

Van de twee zou ik voor de GMT master 2 gaan. BLNR super en de Pepsi mega! De Sub is overigens natuurlijk ook een topper, maar ik vind de GMT specialer.

De SeaDweller is ook zeker het overwegen waard. Dat is toch wel een beetje mijn grail denk ik (naast de Pepsi GMT).

Waarom geen GMT Master 2 LN , deze is niet zo opvallend als de BLNR.?

@rien66 Ik vind het blauw zwarte fantastisch!!

Brrrr… inderdaad. :smile:
…bah
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/f/7/f7d695a18ace5f50a2b9e6a3a80000227cf1d18a_1_690x461.JPG

3 likes

@Logie ik heb pepsi nooit mooi gevonden op een GMT. Maar op een seiko, is een ander verhaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

Te laat.
Hij is net verkocht zie ik

Ik vroeg me een tijdje geleden hetzelfde af.
Ik ben uiteindelijk voor de 114060 gegaan en heb er geen moment spijt van gehad.
De sub is wat veelzijdiger en minder in het oog springend dan de BLNR vind ik.
De BLNR vind ik meer een jongensachtig horloge door het harde blauw, de sub is meer voor mannen :slight_smile:

1 like