Sub of gmt 2?

Geen probleem. ik vind hem wel :wink:

Tuurlijk zo zeldzaam zijn ze niet,staan er meer dan 100 zu kauf.
Maar je heb zomaar kans dat ze straks met een klein rooitje omhoog schieten

Ik ben gewoon een brushed-jongen, laat me lekker :laughing:

Hmmm, mijn onderwerp moet misschien aangepast worden.
Het gaat nu meer naar Seadweller of GMT2 :laughing:
Met de SD heb ik date zonder cyclops.

Enige is dat ik de seadweller nog nooit in echt heb gezien.

1 like

Ha, ben dus niet de enige

Ik vind het niet zo erg met krassen op de links. Hij moet leven en verhaal gaan krijgen. Anders kan ik hem nooit dragen. Zelfs met brushed links krijg je krassen. Ik stoor me er niet aan. Als het glas een kras heeft, DAN wordt ik gek.

1 like

Mmm
En de faded pepsi voor homo’s
En de daytona voor vrouwen
En een gouden voor autohandelaren
En een …
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha nou nee dat vind ik allemaal niet.

De SD ziet er behoorlijk dikker uit. Enig idee over draagcomfort en pas het bij een pak?

Is wat dikker, dat wel. Past minder makkelijk onder de boord van je overhemd als je dat bedoelt. Draagcomfort is prima wat mij betreft (maar ik hou wel van wat zwaarder horloge). Band is perfect af te stellen

2 likes

Draagcomfort is super, bij mij past het ook prima onder een overhemd. Maar zelf passen is essentieel, misschien ben je wel hele dunne horloges gewend.
Is vooral de achterdeksel die 'm dikker maakt t.o.v. de Sub.

1 like

3 likes

Absoluut gmt!

De ouwe droeg hoog, de nieuwe ook. Ik zou echt eerst gaat passen. En hangt ook van je manchetten af. Enkel, dubbel, slimfit, etc.

als trotse subbezitter zou ik altijd voor de sub gaan. Maar ik ben dan ook bevooroordeelt.

Ik ben meer gecharmeerd van een vintage sub. En heel waarschijnlijk nu voor de GMT ga. Dan nog even doorsparen voor een vintage sub.

1 like

Een (vintage) Sub natuurljk!

Groeten, Tom.

3 likes

Ik moet meer verdiepen in vintage subs voordat ik er aan begin. Er zijn zoveel modellen, dat ik de bomen door het bos niet kan zien. Ik lees over comex, steve McQueen, red sub, etc. En prijsverschillen van hier tot Tokyo. :scream::scream:

Iemand tips voor goeie literatuur?

Mondani is de referentie, her en der voor flinke prijzen nog wel te krijgen.

1 like

Beslyit genomen. Het wordt de GMT!

5 likes