SUBDELTA: Blue Ace "in the making"

Holy shit wat 'n vet uurwerk zo!

1 like

Ja hĆØ? Sanders Engraver maakte al het graveerwerk op het rad, ook in de kast, achterkant en kroon. Ik ben klaar en ga zo :sunny:

8 likes

Airco lekker aan, smile en gas erop :+1::+1::+1:

1 like

Sterkte!

Top spul zeg, dit is pas echt een Unitas die het bekijken waard is, die centrale seconde is nog heel wat werk, zag ik ook (ooit) in mijn Wempe Flieger LE.

Goed weekend.

1 like

Erg mooi eindresultaat Hans, van harte gefeliciteerd!

1 like

Dat moet veel voldoening geven. Het uiteindelijke resultaat is echt prachtig. Topper.

1 like

Heel mooi, ook die ā€œaceā€ zo tussen de lugs, Ć©n dat uurwerk :heart_eyes:

1 like

Klantfotoā€™s:

11 likes

Erg mooi!!! Geniet van het brengen!

1 like

Gaaf man. Knap stuk werk,mag je erg trots op zijn

1 like

Laatste toevoeging;

9 likes

Geweldig! Gaaf! Geen worden voor, ga er vanuit dat niemand ervanaf wilt, maar mocht het zo zijnā€¦

1 like

Er worden nog 10 gebouwd, maar dat zijn dan ook de allerlaatste ooit. Totaal 20. Als je interesse hebtā€¦

Bedankt voor je compliment!

2 likes

bij deze !!

1 like

Mooi horloge waar ik ook wel interesse in heb maar ik zie dat er recent een prijsstijging van 600 euro naar 3.000 euro is doorgevoerd. Los dat ik het vreemd vind dat de prijs ineens zoveel omhoog gaat, is dat is een prijsklasse waar andere interessante verleidingen om de hoek komen kijken. Ik denk dat je hiermee jezelf uit de markt prijst.

1 like

Ik mis hier geloof ik iets. Aanbiedingsprijs was 2.000 excl BTW voor een bepaalde datum, daarna was/is de prijs 2.500 excl BTW. Maar nogmaals, misschien heb ik wat gemist.

1 like

Op de website zijn ze nu 2999 ā‚¬.

Ah, excuus, niet op gekeken.

Edit; nu wel gekeken, prijs is inclusief BTW dus exclusief is de prijs 2.478, is dan toch geen 600 euro hoger?

1 like

Prijzen gaan omhoog omdat het me anders gewoon geld kost. Hier ben ik vrij in, net als andere merken.

Dat er veel anders lekkers te koop is in dit prijssegment, is appels met peren vergelijken. Zelfs na de prijsverhoging is dit relatief niet veel geld voor een in Nederland gemaakt horloge met peperduur gemodificeerd Zwitsers uurwerk. Bijna alle concurrenten zijn fabrieksartikelen die en masse worden gebouwd.

Wel opvallend trouwens dat niemand van HF hem tijdens de aanbiedingsperiode kocht, maar dat er nu opmerkingen over de prijs komen :thinking:

Kopen mag nog altijd voor de aanbiedingsprijs van ā‚¬2.000 ex, maar alleen als je lid bent van HF. Ben benieuwd wie de daad bij het woord voegtā€¦

Stel gerust vragen mannen!

Gr. Hans

19 likes

Correct!