SUBDELTA: Blue Ace "in the making"

Als je de laatste 10 voor 4000 excl btw verkoopt, kan de (mogelijke) HFLE19 goedkoper! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Shit dat is een goeie tip :smile:

2 likes

Lijkt mij zeker niet iets om je over te verdedigen:slight_smile: Marktwerking en daarnaast kan ik mij voorstellen dat er erg hoge kosten aan verbonden zijn.

Ik vind het erg gaaf dat dit allemaal is opgezet en ook het laatste model vind ik echt :+1:

2 likes

Mooi hoor! Lekker al die mooi uitgewerkte details!

1 like

Ik ben nu helaas financieel even vleugellam, maar gezien de prijzen van van der Afgang horloges vind ik dit een reële prijs voor een uniek stukje made in Holland.

2 likes

:smile:

Thanks!

1 like

Nou opvallend. Laat ik het netjes zeggen: het is net het blauwe gedeelte hier. Dat is niet meer wat het geweest is.

2 likes

Ik huil met je mee Wil.

1 like

Ik pleng er geen traan om. Er zijn andere kanalen.

1 like

Ik moet nog steeds huilen dat 'ie te groot is.
De lug to lug is echt to much voor mij.

Alleen voor het uurwerk zou ik het horloge bijna al kopen…

1 like

Ik huil met je mee Erik.

Dat ding is wel moddervet trouwens. Poeh. Super gaaf. Die materialen en afwerking is echt top, zo te zien. Als ik polsen als @hennie had dan wist ik het wel.

afbeelding

afbeelding

4 likes

Ik vind hem echt super vet.
Maar écht te groot… :sob:

2 likes

Klopt. Moeten we toch maar aan die Dextro.

afbeelding

1 like

Hij past wel om m’n enkel…

2 likes

En als ik een in 38-40mm zou maken? Beloof je dat je dan extra veel kaas en noten verkopen zult cq. overstapt naar een Octavia? :wink:

1 like

Dan ben ik ook aan boord denk ik. :speedboat:

2 likes

Ik heb nog geen kasten besteld. Dus kan ik ze ook in de laatste serie van 10 in die maat brouwen.

Edit: het uurwerk zal niet in een veel kleiner kastje passen ben ik bang, maar ik kan informeren.

4 likes

Als jij een 38-40 maakt ga ik er serieus over nadenken inderdaad. Maar vooral de Lug 2 Lug.

‘Doet breitling verkopen’

3 likes

+1

Sluit ik mij bij aan. Max 47mm graag.

Gewoon horloges voor beschaafde stijlvolle normale boys maken Hans. Niet alleen maar voor holbewoners, rugbyspelers en Bulgaarse ijzervlechters.

Bedankt.

5 likes

Zou er een combi tussen deze drie bestaan trouwens?