Da’s wel vrij bijzonder! Thanks.
motormuis Schreef:
Lexor, dit is off-topic.
Daar ben ik het voor een deel mee eens. Ik ben potentieel geïnteresseerd en ik probeer uit te vinden wat ik zou mogen verwachten met iets was als 'hand built" wordt omschreven. Geen steek onder water ;), door de referentie aan de P1.
Moeilijk uit te leggen op voorhand. Hoe kan je bij handingebouwde lederen autobekleding zien dat het met de hand gestikt is? Heel soms zit een stukje stiksel niet perfect recht. Dat heeft ook zijn charme. Kan je dit niet accepteren, moet je voor een fabrieksprodukt kiezen. Dat is wat ik bedoel. Op voorhand kan ik slecht uitleggen waarin dit zich in toekomstige horloges vertaalt:D
Mooi dat je potentieel geïnteresseerd bent!
Toch zeer benieuwd.
Ik was geen deel van P1lot one project, maar vind die wel mooi!
Ik houd dus goede hoop;-)
Jammer dat ik het concept nog niet kan verraden;( maar wel over ca 3 weken…
Ik ben even in de war, is Sub Delta nu jouw merk of jullie (voormalig-P1lot One) merk?
SUBDELTA is mijn merk, omdat de P1lot naar meer smaakt. Sommige teamleden van de P1lot werk ik nu mee samen, met sommige miet. Is dat voldoende antwoord (stel gerust vragen)?
Gr. Hans
Uiteraard, ik was even in de veronderstelling dat jullie als groep verder gingen.
motormuis Schreef:
SUBDELTA is mijn merk, omdat de P1lot naar meer
smaakt. Sommige teamleden van de P1lot werk ik nu
mee samen, met sommige miet. Is dat voldoende
antwoord (stel gerust vragen)?Gr. Hans
Dus in die zin zou het forumhorloge niet op de site moeten staan, gezien dit los staat van het nieuwe merk of zie ik het nu verkeerd?
mcfr Schreef:
Dus in die zin zou het forumhorloge niet op de
site moeten staan, gezien dit los staat van het
nieuwe merk…
Eens.
Als het dan toch een duiker wordt is dit misschien inspiratie:)
Hendrik
€7000+😂
Het forumhorloge P1lot One staat hier terecht, een vervolgklokje ook, zij het dat dat geen HFLE wordt.
Nou en?
Kijk naar die solide kast waar Arie zijn hand niet voor omdraait 
Vervolgens is er ook nog ruimte voor een leuke marge!
Hendrik
Een leuke marge gaat er wel komen, maar deze prijsklasse is toch echt te gortig… Tenzij je dit gelijk wil overmaken:D
persoonlijk zou ik ook graag een dressier horloge zien!
In ieder geval succes!
motormuis Schreef:
Het forumhorloge P1lot One staat hier terecht, een
vervolgklokje ook, zij het dat dat geen HFLE
wordt.
Het was dan ook een vraag. de P1lot One is dus een SubDelta als ik het goed begrijp. Ondanks dat de groep die het gemaakt heeft niet meer compleet is.
Ik hou wel van duidelijkheid en nu begrijp ik het niet helemaal hoe het precies zit.
Misschien moet ik het inderdaad beter uitleggen.
P1lot One: HFLE 2015 zonder winstoogmerk van 5 forumleden. Ligt achter ons. Is ander topic.
SUBDELTA: commercieel horlogemerk dat door mij als 1 vd leden van P1lot One wordt opgezet, waarvan enkele andere medeleden van P1lot One leverancier zullen worden. Staat dus op zichzelf. De P1lot One is dus ook geen horloge van SUBDELTA, maar staat natuurlijk wel op het cv als start / erfenis. Dan weet men waar het vandaan komt en het is ook een welkome opstap.
Je zou net zo goed kunnen stellen dat de p1lot one ook geen Dumet horloge is. .Al heb ik de kast gemaakt…
Toch is de p1lot one voor mij ook deel van het dna van mijn bedrijf…
Arie Kabaalstra Schreef:
Toch is de p1lot one voor mij ook deel van het dna
van mijn bedrijf…
Mede een rede voor me om de gekartelde bezel te kiezen. Deed me denken aan de kartels op je Instrument 2.