Subdelta Quattro

Ik heb vandeweek een Quattro besteld, wellicht leuk even een topic te openen voor al degenen die er ook eentje besteld hebben of willen bestellen!

Waar hebben we het over?

29 likes

Mooi!,

Vind deze persoonlijk meer aanspreken dan de Pellikaan. Wat natuurlijk ook een mooi horloge is
Maar smaken
l

6 likes

Ik ben er klaar voor!

(Ook) dit horloge verdient het om succesvol te worden.

17 likes

Ook ik heb er een incoming :sunglasses::+1:

3 likes

Voor iemand die het gemist mocht hebben HF leden krijgen nog 500 eypo korting met de code “HFmattie2018”!

Wordt trouwens ook een enorme bandenswapper!
image

10 likes

Momenteel zit ik met mijn prioriteitenlijstje voor me. Daar staat nogal wat op. Aankoop graf (ja, ik ben een vrolijke jongen), een passe partout voor het Mahlerfeest 2020 in het Concertgebouw (naar schatting EUR 2500), een Ketelaars (als ik het geluk heb op het lijstje te komen), een HFLE2019 bekostigen, een Subdelta Quattro aankopen onder de druk van een aflopende superaanbieding , de bekostiging van een opafeestje voorjaar 2019, kledingwensen, kortom, ik dub.

9 likes

Och, first world problems.

Ik heb 'm ook besteld! :ok_hand:

4 likes

Tel alles eens bij elkaar op. Wedden dat die 699 dan ook niet meer uitmaakt😉

6 likes

Ik wilde hem graag als HFLE. Ik overweeg hem nog steeds
eerst maar wat verkopen.

5 likes

Hier ook ééntje onderweg :sunglasses:
Van mij mogen ze de winter en lente overslaan dit jaar. Ik wil dit:
oranje-isofrane-wreed
:palm_tree::palm_tree::palm_tree::palm_tree::palm_tree::palm_tree::sunglasses::sunglasses::sunglasses::palm_tree::palm_tree::palm_tree::palm_tree::palm_tree::palm_tree:

9 likes

Same!

5 likes

Ik tel er 5.
Zet ff het opvolgende nummer in je post als je er ook 1 hebt. Ben benieuwd hoeveel er alsnog besteld worden.

3 likes

Kan iemand mij vertellen waarom ik dit horloge zou moeten aanschaffen? Gezien de reactie’s hierboven.

2 likes

Ik ook nog

2 likes

Niks moet! Als je iets niet mooi vindt of het nou een horloge is of wat anders, niet kopen!

2 likes

héhé ik zie liever een Polerouter :slight_smile:

2 likes

Heb al een 20mm isofrane-a-like van Toxic straps klaarliggen!

Fijne banden voor de zomer!

7 likes

Omdat jij het bent even off topic :joy:
image

3 likes

En weer trugggggg!

image

11 likes

Zo is die :heart_eyes:

Topics over de Subdelta toch maar niet teveel volgen want voel anders een inpuls aankoop komen :grin:

5 likes