Ik heb vandeweek een Quattro besteld, wellicht leuk even een topic te openen voor al degenen die er ook eentje besteld hebben of willen bestellen!
Waar hebben we het over?
Ik heb vandeweek een Quattro besteld, wellicht leuk even een topic te openen voor al degenen die er ook eentje besteld hebben of willen bestellen!
Waar hebben we het over?
Mooi!,
Vind deze persoonlijk meer aanspreken dan de Pellikaan. Wat natuurlijk ook een mooi horloge is
Maar smakenâŠl
Ook ik heb er een incoming
Voor iemand die het gemist mocht hebben HF leden krijgen nog 500 eypo korting met de code âHFmattie2018â!
Wordt trouwens ook een enorme bandenswapper!
Momenteel zit ik met mijn prioriteitenlijstje voor me. Daar staat nogal wat op. Aankoop graf (ja, ik ben een vrolijke jongen), een passe partout voor het Mahlerfeest 2020 in het Concertgebouw (naar schatting EUR 2500), een Ketelaars (als ik het geluk heb op het lijstje te komen), een HFLE2019 bekostigen, een Subdelta Quattro aankopen onder de druk van een aflopende superaanbieding , de bekostiging van een opafeestje voorjaar 2019, kledingwensen, kortom, ik dub.
Och, first world problems.
Ik heb 'm ook besteld!
Tel alles eens bij elkaar op. Wedden dat die 699 dan ook niet meer uitmaaktđ
Ik wilde hem graag als HFLE. Ik overweeg hem nog steedsâŠeerst maar wat verkopen.
Hier ook ééntje onderweg
Van mij mogen ze de winter en lente overslaan dit jaar. Ik wil dit:
Same!
Ik tel er 5.
Zet ff het opvolgende nummer in je post als je er ook 1 hebt. Ben benieuwd hoeveel er alsnog besteld worden.
Kan iemand mij vertellen waarom ik dit horloge zou moeten aanschaffen? Gezien de reactieâs hierboven.
Ik ook nog
Niks moet! Als je iets niet mooi vindt of het nou een horloge is of wat anders, niet kopen!
héhé ik zie liever een Polerouter
Omdat jij het bent even off topic
En weer trugggggg!
Zo is die
Topics over de Subdelta toch maar niet teveel volgen want voel anders een inpuls aankoop komen