Subdelta Quattro

Zou je me kunnen vertellen wat het referentie nr is van die omega met die oranje wijzer? :drooling_face:
Is die origineel zo? Echt mijn kopje thee!

2 likes

6, ik hapte meteen maar toe voordat het initiële bericht met de aanbieding geflagd werd :grin:

6 likes

168.022 met ‘sparkle dial’

hier een andere:
http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?md=read;id=43584

SUBDELTA-Quattro-Strap-31

6 likes

Is dat de Toxic Magnum?
Vind hem er op de website maar grauw uitzien.
Niet echt het “Auw m’n ogen doen pijn” oranje wat ik in gedachten heb.

2 likes

Die 20mm die ik heb is mooi fel!

3 likes

image

5 likes

Dan valt mijn prioriteitenlijstje wel mee: of de SubDelta of de Pellikaan…

…of toch allebei…:sunglasses:

7 likes

Ok thanks. Prijs valt ook wel mee. Ga eens op m’n gemak kijken als we straks wat echte foto’s krijgen wat ik er precies op ga zetten maar dit is wel een kanshebber.

3 likes

Ik heb er ook een besteld. Nummer 7 van dit draadje geloof ik. Het intekenen voor de HFLE was impulsiever (want fictiever) dan deze daadwerkelijke aankoop. Maar ik bleek er goed van te balen dat de Subdelta het niet werd. Het gaat nog wel even duren voordat 'ie er is, dus dat betekent extra lang voorpret. En op zoek naar mooie banden want ik heb momenteel geen horloge met 20 mm banden.

8 likes

Haha hoeveel korting krijg jij om dit horloge zo te pluggen? Heb je nog nooit zo fanatiek gezien, buiten de Aramar.

5 likes

Ahhhh, de Aramar Long Beach is mijn concept, mijn kindje! Daar is uiteraard aan verdiend, als je het vergelijkt met de uren helemaal niks, maar toch!

Hier verdien ik niks aan, wel horloge dat ik ècht gaaf vind en ook nog aan dit forum ontsprongen!
Zoals een ander gewaardeerd HF lid zo mooi riep “Voor u mensen, voor u!”

7 likes

The looks wellicht, verder uiteraard mijlenver weg van een echte ISO…

2 likes

Ik moet ze nog eens naast elkaar leggen! Maar van wat ik bij een vriend ooit zag van zijn Isofrane; weinig verschil.

3 likes

image

7 likes

Dit topic ga ik zeker wel even volgen. Ook al gaat mijn Quattro er nu enkel nog vanwege de (financiële) tijdsdruk niet komen. Deze investering moet even naar volgend jaar… :slight_smile:

5 likes

Leg ze naast elkaar en kijk/voel maar eens goed.

1 like

image

6 likes

Zoals Louis al schreef…“de looks”. verder (en ik heb er verschillende gehad van look-a-likes) niet vergelijkbaar qua comfort, stevigheid etc.

image

6 likes

image
Ook met een zwarte Isofrane een topcombi!

7 likes