Subdelta Quattro

Tot hoelang heb ik de tijd? Tot 7 november 23.59.59 uur?

3 likes

Dat geld voor de Pellikaan toch? Geloof dat de Quattro aanbieding alleen deze maand geldig is.
Anders moet je @Motormuis even vragen hoe het zit.

2 likes

Ik zou er graag één bestellen, al was het alleen al omdat ik zelf de dial heb ontwerpen, dus tegen de tijd dat ik het geld ervoor heb hoop ik dat er nog één vrij is :slight_smile:

3 likes

Hoi Jan,

Dat kan nog deze maand als je hem nog voor €699 wil.

Gr. Hans

4 likes

Bedankt voor het antwoord, Hans!

2 likes

image

7 likes

image
Zeg @Motormuis tot wanneer geldt die eur. 699,- aanbieding met “HFmattie2018” nog?

3 likes

Tot en met morgen.

3 likes

@BG1 plugt al uw producten!!

9 likes

Dank, dank.

2 likes

Opdat wij niet vergeten!

Over vergeten gesproken, de Quattro ziet er op leder ook fijn uit, bijna vergeten te posten!
image

5 likes

Voor het sluiten van de markt vandaag nog de Quattro met de korting besteld. Ik weet zeker dat ik anders morgen spijt zal hebben
:sweat_smile:

Is het ideale vrijetijdshorloge voor me. En vind de originele band juist heel tof staan dus voorlopig laat ik m daar op zitten.

7 likes

Alle 50 zijn al binnen, dus eigenlijk is de productie al een beetje begonnen :wink:

4 likes

Kwam er ineens achter dat er een tijdslimiet zit op de kortingscode, dus Photoshop maar even naar de achtergrond geklikt om plaats te maken voor de webshop om de Quattro te bestellen.

Uiteraard moet 'ie op een bijpassende stalen band, hopelijk komt die optie d’r nog bij :slight_smile:

7 likes

Eerst dubben, nu blut, hartstikke blut, maar mattie!

5 likes

Welkom aan boord Jan! Toch van gekomen, bedankt voor je vertrouwen :muscle:

3 likes

image

5 likes

Binnenkort stuur ik alle kopers een update!

9 likes

En de Pellikaan ook al 10 minuten voor de deadline. Dat is echt living on the edge wat jij doet Guapo. :scream:

1 like

Ik heb gewoon n beetje moeite met keuzes maken :sweat_smile:

3 likes