Submariner alternatief

Deze doet JohnvdT pijn.

Overigens smoelt en draagt modern Tudor imho heel anders dan modern Rolex. Dus ben t niet met je eens.

Zenith el primero chronomaster nog niet voorbij zien komen.

Als het dan echt geen Sub, BB of Seamaster mag zijn. Doe dan maar een mooie vintage. Zoals mijn vintage Sea Wolf.

8 likes

Echo Neutra Cristallo

2 likes

Circula AquaSport
https://chronofactum.de/wp-content/uploads/2023/06/Circula-AquaSport-II-Anthracite-Steel-Bracelet-Soldier.webp

Kelly Slater - we gaan er tenslotte toch alleen maar mee zwemmen

4 likes

Tuurlijk niet. Ik ken mn klassiekers. :wink:
Onbegrijpelijk dat jij je 925 gedumpt hebt…

2 likes

8 likes

Ik vond t iets te flets… en ik draag duikers wel graag op staal.

Christopher Ward… voor 1100,- krijg je behoorlijk veel!
Automatic, stalen band met verstelbare sluiting, saffier met ontspiegeling…… en IK vind hem mooi ook nog!

2 likes

Wat vinden we hiervan?

https://www.chrono24.nl/breitling/superocean-heritage-automatic-36--id41252620.htm?searchHash=a34af495_5v6YgJ&pos=2&catalogTestBadge=TCRT_01_listing_true

1 like

Heb je eigenlijk meer nodig dan dit?

5 likes

Citizen BN0201-88L

• Eco-Drive (is solar quarz),
    (toch eens proberen, nooit meer batterijen verwisselen)
  • 200m,
  • Titanium,
  • Slechts € 379.
5 likes

Allebei voldoende geschiedenis, ruim voldoende kwaliteit en veel betaalbaarder dan de meeste alternatieven

2 likes

Even iets anders. Als in dit draadje goed begrijp, dan heb ik eigenlijk nog te weinig horloges.

[/Ekster out]

1 like

Als je geen g shock fan bent wel. (Wel geprobeerd)

Heb nu deze

6 likes

Dat zijn er een aantal:

Blancpain fifty fathoms in diverse uitvoeringen beschikbaar:

Maar ook Jaeger LeCoultre heeft hele mooie duikers. Modern en vintage.

Maar als je een topper moderne topper wilt die echt als alternatief voor de en a.u.b. kan doorgaan zou ik voor deze gaan. En die is er ook in titanium en met metalen band. :ok_hand::ok_hand:

Sherpa.

13 likes

Maar dan wel een mooie :crazy_face:

8 likes

5 likes

Met alle respect, maar de door jou voorgestelde alternatieven, zijn helemaal geen alternatieven voor een Submariner. Alternatieven zijn andere keuzes, van andere fabrikanten, maar wel uit dezelfde prijsklasse.

Je gaat ook niet een Mazda MX5, of Mini Cooper S (hoe fantastisch die ook zijn) voorstellen als alternatief voor een Porsche 911.

Alternatieven voor een Submariner kunnen bv van merken als Glasshutte, Blancpain, JLC, Grand Seiko, IWC, enz komen, niet van Zodiac ed.

4 likes