Submariner alternatief

Beste alternatief

6 likes

Eens!!

Squale bund UCB. Ontwikkeld door Chronofactum in samenwerking met het duitse Uhrforum.

3 likes

4 likes

Panerai, iemand?

2 likes

En door jouw review en aandacht voor dit horloge, heb ik uiteindelijk besloten om er ook eentje te kopen. Fantastisch ding inderdaad, en veel specialer dan een Submariner, en ja ik heb inmiddels iets van 15 Submariners gehad, veelal inruilers, dus heb een redelijk beeld. Zijn erg goed, en mooi, maar gewoon niet speciaal genoeg. In iedere horeca gekegenheid waar ik kom, zie ik er minstens 4, waarvan 1 nepper :smile:
De 4 digits zijn wellicht wat unieker maar ik wil, om praktische redenen niet ouder dan 5 digit

Nee, dit is inderdaad een wat specialere duiker:

10 likes

klaar! het enige juiste antwoord is hier gegeven…

Noem eens een aantal?

1 like

@Brick
Geen denken aan.
Die spelletjes speel ik online al even niet meer :wink:

2 likes

Ik zie vaak andersom. 1 echte en 3 neppers :joy:

3 likes

@Chlorophyl
Alleen al om die reden verkocht ik mijn SUB no date al in 2011.

2 likes

Een Doxa Sub600T. Te vinden ook in allemaal zomerse kleuren, op staal of op rubber. Wel een dik horloge maar ook uniek

4 likes

Kan het niet beter verwoorden dan het plaatje van @ruud. :joy:

Alles is POV.

Ik kom vaker in etablissementen waar ze uitsluitend echte hommages dragen. :joy:

2 likes

:smile::smile::smile:

:v::v::v:

1 like

Want je draagt je Rolex inderdaad voor de buitenwereld. :joy::joy:

Waarom zou je die verkopen als andere mensen neppers dragen. Die logica ontgaat mij.

2 likes

Ja daar ga je al. Ik kom uitsluitend in vreetschuren. :man_shrugging:

5 likes

Dat doet iedereen toch? Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat @cdg, @Schoen, @ray1981 of @Mr_Broke die horloges dragen omdat ze liefhebbers zijn…

6 likes

Had chatgpt ff moeten vragen om een rolex submariner op zn poot te tekenen.

2 likes

Deze vind ik erg tof, en voldoet aan de geformuleerde criteria.

https://www.blancpain.com/en/fifty-fathoms/bathyscaphe-5100-1127-w52a

Niets is zo vreemd of het is wel iemands kink. Consent is key/king, en ach, zolang ze niemand schaden…

2 likes

Alle duikers zijn mooi! :star_struck:

1 like