Submariner en speedmaster.. saai?

Is smurfen handel wel legaal?

2 likes

Waarom niet? De discussie blijft al ruim 200 posts prima binnen de perken.

“Smurfinnen” gebeurt wel vaker heb ik gehoord

1 like

€30k om de pols vind ik nogal ‘gortig’ :roll_eyes:

Haha nee joh, dat was een flauwe opmerking. Iemand zei namelijk

En zo edit ik mijn bericht zodat het leek alsof of ik een meisje “op bezoek” had gehad wat precies die opmerking had gemaakt (en dus zijn meisje is geweest)

Enfin, als je een grap moet uitleggen dan is ie niet geslaagd…:sweat_smile:

Het interesseert mij overigens precies 0 wat een ander van een Submariner vind.

2 likes

Soms is het best interessant. Ik vind de sub ook een saai en degelijk horloge.
Het is geen glimmende discobal zoals sommige diamond-set daydates dat wel zijn.

Saai, degelijk, toned-down.

Een plaatje dan maar. Om te laten zien hoe tijdloos dit ontwerp is.

6 likes

Ik vind een stalen rolex verbouwen tot pauper-smurf echt veel droever dan er dan maar die 30k voor betalen.

2 likes

Was ik ook niet van plan, maar ik vind de kleurstelling van dat model verre van ‘saai’.

Daar ging het me meer om…

Ah ok. Ik vind m niet zo mooi :sweat_smile:.

De kleur blauw doet me wat denken aan een Pelagos. Heel plat. Heel stom, want op internet lijken de plaatjes heel anders dan mijn beleving toen ik m aan het passen was. Wellicht t kunstlicht in die toko.

Het witgoud is dan wel weer aardig, mooie kleur :fire:.
Zou m nooit kopen alleen, submariner hoort voor mij in staal.

1 like

Ik krijg een koude rilling over mijn rug.

:drooling_face:

2 likes

Dan is 't niet meer saai… :slight_smile:

En niet meer origineel.

Ben gewoon middle of the road. :sob:

1 like

Het is juist heel cool dat er zoveel verschillende modellen te zien zijn op HF dat maakt het leuk. Zo vind ik ook heel cool om diamante kunstzinnige Horloges langs te zien komen. En vooral ook te lezen waarom iemand er voor kiest.

Voor mij was de sub ieder geval een must have once. Kan genieten van mooie vintage modellen (1680 :heart:️) maar ook de maxi case met de telkens anders kleurende bezel.

Dát is de consequentie :wink:

Dat zou pas heiligschennis zijn. Leg alvast mijn pek en veren even klaar…:slightly_smiling_face:

Ik vind ze ook niet saai. Heb pas de Speedmaster gekocht, vind hem een topper. Alleen tja vind ik hem bij mij wat klein vallen. Dus gaat hij helaas weer weg.

@BadgeandBezel zie hier

2 likes

Tnx!
Ik ben wel momenteel in gesprek voor een hele gave, maar ik ga toch even op de lijn haha.

1 like