Submariner en speedmaster.. saai?

14060 :heart:

Twee regels, geen datum, swiss only, aluminium bezel en de algehele dial layout/opmaak.

Perfectie :watch:

3 likes

Is niet zo gek, mijn bankier komt uit t Amsterdamse, die draagt ook n Sub, en helaas veel te losjes om de pols. Ik snap de uitspraak van haar helemaal.

Bond, James Bond image

De originele blijft mooi. Heb zelf de 16610. Des te dichter bij het origineel des te mooier vind ik. Dat is die van mij ook niet helemaal.

Met zn pak en gierige veel te smalle nato. :smile:
Slechtste combinatie ooit.

3 likes

OK, die snelbinder begrijp ik ook niet helemaal :rofl:

1 like

Deze zou ik idd meer vulgair noemen, vooral die groene schreeuwlelijk :smile:

1 like

:joy:

Dat heb je destijds ook van mijn sea dweller gezegd (en van mijn Milgauss en Explorer en …).

1 like

Het is natuurlijk maar wat je saai vind. Ik zou ze beide graag willen hebben hoor. Vind er niets saais aan :slight_smile:

Nietus!!

:joy:

je vergeet de Aerospace

1 like

5513 :heart:

13 likes

Mooi!! Welk jaar is deze?

1 like

Veel mooier zijn ze er niet! :+1:

1 like

1978!

Maxi monday. Mk1

Dank!

Klopt. Sterker nog, ik heb nog geen mooiere of met een dikkere kast gezien.

:beers:

1 like

Ik vind de sub no date, die misschien voor veel liefhebbers nog saaier is een prachtig uitgebalanceerd horloge,
Ook de omega speedmaster vind ik een mooi horloge, maar jammer genoeg niet zo robuust.
Als je op zoek bent naar wat spannender horloges kom je in de goedkopere merken vaak leuke originele uitvoeringen tegen.
Echter zoals bij auto’s is een gewaagd ontwerp vaak iedereen gauw moe.

Oke, oke, dit maakt voor mij wel verschil inderdaad. Dit schaar ik niet langer onder de standaard sub op de een of andere manier. Erg mooi. De lume brengt het horloge een stuk meer tot leven.

1 like

Dit is ook wel een van de mooiste vintage subs die er is.

1 like

Eigenlijk best wel saai imho… Net zoals de meeste horloges.
Kwestie van smaak of saai ook mooi kan zijn.
‘m Sub of SM modden, customizen, dát vind ik mooi!
Het wordt dan ‘n sieraad, niet meer waardevast voor de doorverkoop!

Dan is t direct puin. Ik wil geen mods.

2 likes