Submariner en speedmaster.. saai?

Waarom een balpen?

1 like

Omdat dat sneller en makkelijker schrijft.

Omdat hij nog niet aan zijn vader heeft gevraagd of hij er ook nog een vulpen bij mag.

2 likes

Onzin, naar mijn mening … niets schrijft zo soepel als een goede vulpen. Balpeninkt is een soort kleefpasta; zelfs een fineliner schrijft beter.

Ik heb er al ƩƩn, een vintage montblanc vulpen…
En ook een rollerball montblanc…

Dat soort dingen vraag je toch niet aan je vader??

Als je 14 bent wel.

Eens maar ik vind een balpen beter voor dagelijks gebruik.

Ik niet, ook toen spaarde ik zelf voor de dingen die ik wilde hebben.

Mijn pa had me al zien aankomen ook …

Jongens, laten we blij zijn dat een 14 jarige een pen ter hand neemt.

4 likes

offtopic, is Montblanc HET merk als je een pen zoekt om je boodschappenlijstjes mee te schrijven? Niet saai toch hopelijk? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jep

3 likes

Mwah, MB is niet meteen het beste merk op pennengebied.
Zeker niet slecht, maar vaak kwetsbaar materiaal, en ze hebben de reputatie snel te gaan lekken (de vulpennen dan). Goede middenmoters.

In OT is een mooi vulpennentopic trouwens.

2 likes

Het is een terechte vraag van de TS, iets dat ook wel eens in mijn gedachten voorbij komt.
Maar het antwoord is even simpel wat mij betreft:

Het zijn iconische horloges die ik graag zou bezitten.
Natuurlijk voel je je weinig bijzonder als je met alle HF’ers bij elkaar komt of als je op dit forum rondkijkt maar in het dagelijks leven kom je deze toch zelden tegen.

Ik vind wel dat je niet eenkennig moet zijn, er is meer dan Omega en Rolex uiteraard.
Maar ook daarvoor geldt ieder zijn hobby. Een rolex of omega verzameling is natuurlijk prachtig

2 likes

Ik vind Waterman goed schirjvende balpenvullingen hebben, schrijft soepeler dan MB.

1 like

Via de Montblanc en Waterman pennen weer terug on topic… Submariner en Speedmaster saai? Deze niet! :grin:

20 likes

Volgens mij hebben wij dezelfde smaak… :+1:

1 like

Dat ā€˜niet saai’ mogen zijn vind ik nogal saai worden.:frowning:ļø

1 like
1 like

Deze twee vind ik allebei erg gaaf!

1 like