De 5513 gilt en glossy is anders ook wel heel erg mooi. Dat hetzelfde horloge dan een totaal andere uitstraling krijgt door het dragen maakt het spannend. En in elk geval niet saai
Maar eerlijk is eerlijk dat zie je pas in real life. Dus kan mij ook voorstellen dat er maar weinigen hier dat ook echt gezien hebben. ️
Ik hoop niet dat je een LC2 probeert te benoemen als saai. Dat is pas een icoon 2 x zo oud als een sub.
De sub en de speedmaster zijn gewoon de Eames en Saarinen van de horlogerie. Tijdloos, niet extreem in zijn vormtaal of kleur maar daardoor niet onderhevig aan trends.
Het blijft bijzonder dat er topics worden gemaakt met een negatieve invalshoek. Waarom wil je een discussie starten over een horloge die je saai vind. Daar zou ik dan zelf niet eens over willen praten. Ik zou zelf een discussie willen starten over zaken waar ik zelf wel enthousiast over word. Maar dat ter zijde.
Zelf heb ik een sub en er heel bewust naar gezocht. De geschiedenis is gaaf maar ik vind vooral de look gewoon mooi en tijdloos. Blijft hij voor de eeuwigheid. Misschien/ misschien niet. Maar dan niet omdat ik hem saai vind maar om te kunnen afwisselen.
De associatie met makelaarsklok zoals @BadgeandBezel had ik nog niet eerder gehoord maar je hoort wel veel relatie tussen Rolex en protserigheid… ach… laat iedereen zelf kiezen en niet jaloers zijn en genieten van elkaars foto en verhalen! #besafe
Laatst voor t eerst een makelaar ontmoet die ook een sub had. Voor de rest zie ik eigenlijk alleen financials en consultants ermee lopen… maar dat zal mijn niche wel zijn.
Haha nee joh, dat was een flauwe opmerking. Iemand zei namelijk
En zo edit ik mijn bericht zodat het leek alsof of ik een meisje “op bezoek” had gehad wat precies die opmerking had gemaakt (en dus zijn meisje is geweest)
Enfin, als je een grap moet uitleggen dan is ie niet geslaagd…
Het interesseert mij overigens precies 0 wat een ander van een Submariner vind.
Soms is het best interessant. Ik vind de sub ook een saai en degelijk horloge.
Het is geen glimmende discobal zoals sommige diamond-set daydates dat wel zijn.