Submariner omwisseltruc?

Nee, het wordt net leuk :sweat_smile: geintje, goed dat er duidelijkheid is!

Daar ging m’n bier :rofl:

Klinkt ineens als een heel ander evenement

Die doet nu tieten toch?

2 likes

Ik denk dat het horloge van Vouwfietsers vriend gewoon echt is (ik zie niks geks, plus de gebruikerssporen enz, plus dat die echte superklones vaak nieuwere modellen betreft), dus nogmaals, vrijwel zeker geen problemen hier.

Maar ik denk ook dat als je echt uit een fckdup relatie komt, waarbij iemand die je echt vertrouwt en superdichtbij laat komen die vervolgens je vertrouwen beschaamt, je wel echt een kronkel in je denken kunt krijgen. Dat je teveel gaat wantrouwen, uit zelfbescherming. Dat wij daarnaar luisteren en denken: gozer nu schiet je wel wat door… maar dat die jongen daar simpelweg niks aan kan doen… kost tijd om te helen na zo’n traumatische beschadigende (liefdes) relatie…

Het is voor zo’n slachtoffer dan ook extra pijnlijk als je zijn zorgen wegwuift. Hij krijgt het dan gewoon niet uitgelegd, waarom ie zo denkt. Ik zou ook weer niet meebuigen en zijn irrationele vertekende wereldbeeld bevestigen… dat ook weer niet. Maar wel naar luisteren en begrip tonen en uitleggen dat ie door zn trauma wrs doorschiet in wantrouwen. En dat checken bij een horlogemaker hem kan helpen. Dan is er iig weer een probleem afgestreept.

7 likes