Moet een beetje gezellig blijven ook. Er gebeurt wel eens wat op een GTG:
Je hebt toch een bepaald vertrouwen in de organisator dat de mensen die uitgenodigd worden te vertrouwen zijn.
Jeetje, dat zou ik inderdaad dan ook wel verwachten ja. Maar is het ook vastgesteld dat het daar door iemand gewisseld is? of is het de meest waarschijnlijke optie en blijft het (vooralsnog) een raadsel?
Dat dacht ik over mijn zwager bij het verdelen van de erfenis ook…
Het kan ook nog zijn dat de niet officiele dealer hem heeft omgewisseld als we dan toch bezig zijn met mogelijke scenario’s.
Moraal van het verhaal.
OF je neemt een vriendin.
OF je neemt een Rolex.
Allebei tegelijk is slecht voor je eigen gemoedstoestand + het HF is helemaal in de stress.
…en dan wegblijven bij GTG’s !!!
Of alleen cola drinken daar
Of aankomen met stukken die allemaal een LE nr hebben.
Of merken kopen waarbij je het verschil ziet tussen de echte en een €1000 fake exemplaar?
Kun je zelf aanvragen met even een berichtje aan Junior. Die is behoorlijk alert.
Rolex-draadjes hebben de neiging nogal door te hangen, zeker in geval van twijfel over echtheid…
Je hebt het verhaal 100% goed begrepen @Jurk
Dat is een Gettogether. En ja, het is vaak helemaal normaal om de horloges achteloos op een tafel te leggen omdat het altijd om een select gezelschap gaat dat een persoonlijke uitnodiging heeft ontvangen. Maar ook dat biedt helaas geen 100% veiligheidsgarantie.
Nee, want dan wordt er meteen alarm geslagen terwijl iedereen nog aanwezig is.
Zeker maar ook een organisator kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor individuele daden van malafide personen. Dergelijke personen kan je helaas niet meteen herkennen.
Nee. Dat is in deze kwestie niet vastgesteld. Maar in die periode is er wel wat meer gebeurd waardoor een bepaalde GTG deelnemer achteraf aan de kaak is gesteld (letterlijk dacht ik).
Theoretisch niet onmogelijk, maar gezien zijn ijzersterke langdurige reputatie als handelaar, uiterst onwaarschijnlijk.
Oh onze nep dokter
Schijnt dat Rolexjongens soms ook even één-op-één gaan bij deze zogenoemde GTG-evenementen. Een horloge kan dus zo even uit het oog verloren gaan en het andere oog kan met een beetje pech wat troebel zijn
Ja ja, even de donkere kamer in om “die geweldige lume te checken”.
wtf heb ik net zitten lezen joh…