Geweldige review vandaar ik hem even deel… ik ben gelijk in mijn spaarpot aan het kijken… http://www.ablogtowatch.com/rolex-submariner-114060-tudor-heritage-black-bay-review/
Wat een paar mm minder kunnen doen…
En wat dacht je van dit:
Glidelock maakt mijn sub het meest comfortabele horloge wat ik heb gehad tot nu toe. En ik heb ook een BB gehad!
De dikte verschilt niet veel, da’s het probleem.
Ook de plaatsing van de lugholes is niet geschikt voor leren banden. Check het gat tussen de kast. Tel daar de hoge kast bij op en je kunt je voorstellen hoe dat er om de pols uitziet.
Op de promo foto’s was het zo duidelijk dat ze met schaduw zijn gaan spelen.
Vind zowel de nieuwe Submainer als de black bay te groot. De vintage rolex submariners vind ik ook groot, maar nog net aan.
Was altijd al fan de Tudor. Beschouw mezelf absoluut niet als een Rolex-drager. Maarrrrr… als er eentje zou moeten komen dat was het de no date.
WAT een prachtige klok. Die bezel is zoveel mooier met dat reliëf t.o.v. de Tudor. En de glideglock… Echt gaaf. Zou er zo maar voor doorsparen…
Wat een prijsverschil, Black bay ook een stuk origineler in het straatbeeld dan de sub.
Als ze de tudor nou net zo slank als de sub gemaakt hadden dan was de tudor gewoon veel aantrekkelijker geweest.
Van boven vind ik de smalle taps-lopende lugs mooi er dan die van de Rolex
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
De sub is eigenlijk op alle fronten mooier behalve de dikkere lugs. Imho offcourse.
De review eindigt met:
“Whichever you pick, you will definitely not be disappointed. With that
noted, the Tudor Heritage Black Bay Black still comes out on top for the
simple reason that it put up such an honorable fight against the Rolex
Submariner, even managing to pack a few punches here and there, thanks
to its comparably excellent build quality, soon-to-be-superior power
reserve, and extremely competitive price.”
Lijkt me een juiste conclusie. Hierbij speelt voor mij vooral het enorme prijsverschil (1 Sub = 2 BB’s) een rol.
De kastvorm en ook de plaatsing van de bandaanzet is iig aangepast bij de nieuwe Black Bay met manufactuur uurwerk
Aardig artikel, leuke foto’s. Maar dit : “runs at 4 Hertz, or 28,800 beats per hour” moet natuurlijk 8 Hertz zijn
Het Logo ook zo te zien
En de bracelet ook, als we toch bezig zijn
Leuke review, maar idd nothing beats the real thing. The Crown welteverstaan.
Wat een blok is die Tudor.
Dat had ik ook een aantal keer gelezen en Op foto’s ga je het dan ook zien. Toen ik de BB voor het eerst in mijn handen had bleek dat meteen een non issue. Uiteraard lijkt de BB een blok naast de SND, maar dat is dan ook echt wel een slank klein klokje dat het ook aan kleine polsen goed doet. Dat is ook wel een grote kracht van de sub vind ik. Die is vrijwel nooit te groot of te klein.
Geen big block, maar kan er zeker mee door… Overigens vind ik een BlackBay vergelijken met een sub hoewel interessant toch ook best een beetje vreemd. Het zijn zulke verschillende horloges. In mijn ogen dan.