Submariner vs Sea-Dweller vs Deep sea

Hallo allemaal,

Als het op duikhorloges aankomt heb je bij Rolex keuze uit de Submariner, Sea-Dweller en de Sea-Dweller Deep Sea. Welke heeft jullie voorkeur en waarom?

Submariner

Sea-Dweller

Deep Sea

• Submariner
  • Seadweller
  • Deep Sea

0 stemmers

MvG Ralph

2 likes

James Cameron is mijn all-time favoriet. Dat heeft even geduurd, ik vond hem eerst maar een beetje grof van stuk, maar inmiddels heb ik de liefde gevonden en hoop ik hem voor het einde van het jaar te kunnen kopen.

Deze!

5 likes

Je mag dus kiezen tussen doodgeschoten worden, of verdronken, danwel levend begraven :innocent:
Voor een echte poll hadden er wat andere duikerts tussen kunnen staan…

p.s.
maar als het ooit een Rolex wordt dan wel de deep sea

5 likes

SD4K, heerlijk horloge!

2 likes

Een sub voor mij en dan een no-date.

Een sub is namelijk net iets SUBtieler :wink:

5 likes

Derp sea

Orgineel topic wederom

3 likes

Geen Rolex. Er zijn heel wat mooiere en minder saaie horloges te koop.

1 like

Zucht

2 likes

De mogelijkheid ‘geen van drie’ had er wel bij mogen staan.

2 likes

Of optie vier

:black_small_square: ik zie eigenlijk geen verschil.

11 likes

Op basis van uiterlijk zou ik voor de Seadweller gaan vanwege de wat rankere bandaanzetten en de wat grotere bezel, waardoor de verhouding tussen glasdiameter en bezel mooier lijkt dan de Submariner. Op basis van de enorme diepte die het horloge aankan, zou ik voor de Deepsea gaan. Helaas is op mijn dunne pols zelfs de Submariner te groot. Dus als ik er echt één zou moeten dragen, zou ik toch de Submariner nemen, omdat deze het minst groot is.

Het verschil is dat ze met elke stap lomper en dikker worden.

2 likes

Die staat er helaas niet tussen bij de poll.

Omdat ik nu al bijna een jaar de SD heb zou ik gaan voor Sub No Date! Sterker nog… het heeft al door mijn hoofd gespookt hem van de hand te doen :rofl:

RANG is alleen RANG is alleen RANG als er RANG op staat!

2 likes

He Ralph.

Had het leuk gevonden als je fotos van elk model met wat specs erbij had gezet.

Ik ben niet zo een modellen kenner, tref zo nu en dan wat moois en ga er dan voor.
Met andere woorden, ik heb foto’s nodig om mee te kunnen praten.

2 likes

Ik zie eerlijk gezegd weinig verschillen tussen die drie modellen… ik zou de goedkoopste nemen.

1 like

Heb even het verhaal gelezen op de Rolex Site. Wat een ge o.h

1 like

Uuh?