Ohh, je bedoelt de SKX007
Een heel marketing verhaal over James Cameron en Rolex.
Die zoeken we even op
Aha, dat is die man die een lifelong RANG supply heeft
Marketing en Rolex is een goede combinatie. Ikzelf heb een fascinatie voor de oceaan en diepzeeduiken, en ik vind het bovendien een prachtig horloge. Hij past qua verhouding ook iets beter bij mijn postuur dan een 40mm.
Oh, ja, prima. Ik ging googlen op Cameron omdat ik eigenlijk niet wist welke horloges dat waren.
4. Sternglass
Ahhh, maar dat is een SKX met de verkeerde wijzers, wijzerplaat, bezel en
zelfs de kast klopt niet.
En ook nog eens een aftermarket bracelet, sjonge jonge
Foto’s bijgevoegd
Sub, absoluut!
Als het nou een DS was geweest hadden we misschien zaken kunnen doen …
p.s. gisteren in de bioscoop ook een heel Rolex lulverhaal reclame met een Italiaanse filmmaker, een paar minuten lang … maar toch
Ik zou voor de Deep Sea gaan. Dat is herkenbaar en veilig voor mij.
Say what?!!
Of ben je een walvis?
Kun je anders een mooie tweedehands DS voor kopen
Sea Dweller 126600 wat mij betreft, net ff anders dan een sub en wel een enorm gave klok!
De sea dweller maar dan wel de sd43. Mooi formaat voor een duiker. De sub te klein en de deep sea te groot/dik. Uiteraard alles imo hé!
De sub date, lekker plat in verhouding met de andere twee. 30 atm is meer dan zat. Ik kom nooit dieper dan de badkuip dus dan zijn de Sea-Dweller en de Deep sea overbodig en zijn ondanks de smallere en kortere lugs minder prettig draagbaar. Alles persoonlijk dus. 1220 meter en 4000 meter waterdicht, leuk maar ik ben nog nooit iemand op die diepte tegen gekomen… mogelijk eentje met een betonblok aan z,n poten maar dan had ik toch even zijn Rolex eerst afgedaan…
SDK4 als het modern + ceramisch is!
5513 of 1680 als het vintage is.
Alhoewel… de 1665 is ook wel erg gaaf.
Maar soit. Alle van de in jouw pol getoonde modellen dus niet. Die zijn het ook net niet… IMhumbleO.
Plaatjes dan maar.
Invicta prodiver, nog goedkoper