Suede band only

Met enige regelmaat zie ik mooie foto’s van horloges met een suede band voorbijkomen. Proef op de som genomen en een blauwe band besteld. Gaat volgens mij erg goed samen met goud. Ik merk wel dat de band vrij besmettelijk is voor vuil en vet. Hier een plek om met suede banden te pronken. Ik trap bij deze af.

14 likes

Alcantara is ook een risico maar hij staat zo goed op deze:

17 likes

Daar staat alles goed bij :drooling_face:

1 like

zeer mooi die connie. de Band? geen ervaring met blue suede.

enkel blue suede shoes…

1 like

Dank. Ik heb het idee dat suede met name goed past bij vintage dressers. Blue suede schoenen dan weer geen ervaring mee.

8 likes

Suede is nou eenmaal heel mooi. En besmettelijk.

15 likes

Heel mooi!!

2 likes

Verfijnde combi!

Onverwachte kleurencombi maar erg mooi!

1 like

40 jaar geleden waren de suede desert boots een ding. Ach was ik maar weer 17

1 like

Nu weer hoor.

Enerzijds zeker, ik heb een prima vrij zorgeloze jeugd gehad. Anderzijds, het onzekere gedoe rond die leeftijd over clubjes, moetjes en gierende hormonen zal ik niet zo snel missen. Dan maar beter discussiëren over uiterst belangrijke onderwerpen zoals suede horlogebandjes. :grimacing:

Ik heb nog een stel suede docksides. ook zo een ding. maar ik vaar nog regelmatig op de mijnenjagers om de kompassen af te regelen, goed excuus toch om ze te dragen?

2 likes

Molequin taupe

14 likes

13 likes

Donkerbruin met zo’n knoepert, erg lekker!

1 like

Nice, taupe staat mooi bij staal. Bij goud minder denk ik.

1 like

Zou het zinvol zijn om suede bandjes te sprayen met zo’n spuitbus die je altijd nodeloos aanschaft bij aankoop van schoenen? Misschien dat ze dan wat langer vetvrij en vuilafstotend blijven? Dan heb je in ieder geval nog iets aan zo’n spuitbus.

4 likes