Mijn mening is verdeeld over de monarch. Ik vind hem wel ok maar ik denk niet dat hij enorm veel
Draagtijd zou krijgen
Leuke afmetingen, als ze deze met de witte plaat maken is dit 100% iets wat ik zou toevoegen
Heb je die Zenith revival cappuccino in het blauwe deel gezien? Supergaaf horloge en lijkt me echt een mooie toevoeging op wat je al hebt. ![]()
Hoeveel rek zit er in het budget ![]()
En te groot, wel gaaf
Helaas te groot, ik zag eergisteren een video van de 36, die leek me wel leuk alleen weer wat boven het budget wat ik wil uitgeven.
Als we het budget gaan overschrijden, gewoon deze:
Super mooi, vorig jaar gepast alleen vond ik de retail wat hoog, die stond toen dacht ik op 12k of iets hoger
Nou, dat is nog even 1k in een oude schoenendoos zoeken en de trekker overhalen ![]()
Een two tone galbee of überhaupt een Santos is een mooie ervaring. En het is weer eens wat anders dan een Tudor.
Een PO zegt me eigenlijk niet zoveel, he tis misschien een echte duiker maar ik vind dat ze tov andere duikers een beetje aftands geworden zijn
In typische HF stijl; budget iets oprekken en voor een Chopard Alpine Eagle gaan. Pre owned voor tussen de 7 en 9 wel te vinden gok ik
En eens met @flowert over de Zenith Revival, gewoon doen!
Anders elke Tudor die je mooi vind, blijven super fijn dragen.
Of een Cartier? Waarom niet totaal iets anders
Die band moet je ervaren. Ik dacht ook: “eerste wat er af gaat, die gaat op leder”.
Maar iedere zomer zet ik met plezier die ladderband erop.
Tja, over smaak valt niet te twisten ![]()
Parmigiani Fleurier Tonda
Wel 42mm, maar plat en lekker
De blauwe, zwarte of zilveren wijzerplaat. Met tungsten bezel, dus niet bang zijn voor krassen. Als hij meer dan 100WR zou hebben gehad, dan had ik deze ook gekocht.
Dat vinden we hier idd misschien nog geen ‘crazy money’. Buiten deze bubbel wordt daar toch écht anders over gedacht. ![]()
Tja, misschien is dat 'm dan toch wel voor je…
Heel eerlijk en advocaat van de duivel? Best wel een mooi gebalanceerd drietal, zo. Waarom niet zo laten?
O.k., dan weer even terug in de HF-realiteit. ![]()
Misschien die er maar weer uit dan? Die gaat waarschijnlijk toch het onderspit delven, tegen de andere twee en je volgende NA. ![]()
Ja, ik denk toch een een goede duiker of een racing style chrono.
Lekker en op en top zomer! ![]()
Precies! Een beetje kerel rockt deze gewoon! ![]()
is ook echt lekker, hoor!
Een bijnaam voor deze is er ook al: de Bumblebee.
Maar goed, nog even over die racing chrono, dan. Ik zou het wel weten…
39mm, in-house uurwerk met 80hPR, 100mWR en mooi bol saffier. Dus super goed draagbaar en praktisch, naast onderscheidend en bijzonder fraai, natuurlijk! ![]()
Nou ja, zomaar wat overdenkingen, op de zaterdagochtend. Veel plezier met het vinden van jouw ideale NA!
Een glassbox vond ik ook heel mooi, de speedmaster reversed is ook knap maar dan moet ik hem aan een goede prijs vinden want de retail nu is gewoon ronduit belachelijk geworden. Ik heb spijt dat ik mijn witte speedy toen verkocht had.